فرماندار شهر یزد با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، ابوالفضل اسدی در این نشست ضمن ارائه گزارش از ظرفیت نیروگاه‌های استان، نیروگاه‌های تولید پراکنده و نیروگاه‌های خورشیدی، از پیگیری‌ها و هماهنگی‌های مستمر به منظور آمادگی این نیروگاه‌ها در پیک بار خبر داد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با تأکید بر مسئله ایمنی و سلامت، با توجه به شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته؛ افزود: به منظور پیشگیری از به تعویق افتادن بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌ها، و پیشگیری از مشکلات پیک بار سال 99، ‌با تدوین و به کاربری دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدعفونی مکرر اماکن، همکاری همه جانبه‌ای در مجموعه شرکت از همان روزهای ابتدای سال انجام و پروژه‌ها پیگیری شد و با همت مضاعف همکاران، شاهد آغاز پروژه‌ها و آمادگی آن‌ها برای پیک بار پیش‌رو هستیم.

وی در ادامه با برشمردن پروژه‌های پیک‌بار 99، میزان آمادگی و وضعیت سرویس و نگهداری و تعمیرات ایستگاه‌های برق را شرح داد و اقدامات انجام‌شده جهت بهره‌برداری از این پست‌ها برای پیک بار 99 را برشمرد و از رکورد عادی‌سازی شبکه در حادثه‌ی اخیرِ سقوطِ یک دکل در طوفان، یاد کرد.

وی همچنین بازدید از پست‌های برق انتقال و فوق‌توزیع شهرستان یزد باهدف لحاظ مسائل امنیتی، هماهنگی بیشتر در مورد مشکلات و نقض حریم‌ها، هماهنگی برای پیشبرد بهتر پروژه‌های عمرانی شهر یزد با همکاری فرمانداری یزد؛ را پیشنهاد داد.

اسدی عدم رعایت حریم پست‌ها را از بزرگ‌ترین دغدغه‌های این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: در رعایت حریم خطوط انتقال و فوق‌توزیع، بحث تملک برق نیست بلکه بحث ایمنی مردم است.

در ادامه این نشست، سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های انجام‌شده در صنعت برق استان، از پیشنهاد بازدید از پست‌های برق انتقال و فوق‌توزیع شهرستان یزد استقبال کرد و همکاری با شرکت برق منطقه‌ای یزد برای حفظ حریم خطوط و رعایت امنیت جانی و مالی مردم را امری ضروری برشمرد.

رستگاری همچنین تعامل دوسویه فرمانداری و شرکت برق منطقه‌ای یزد را موجب رشد و توسعه شهر دانست و تداوم جلسات همفکری را برای انتخاب بهترین راهکار برای توسعه استان را خواستار شد.

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا