آیین تکریم و معارفه رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان بهاباد روز گذشته با حضور معاون قضائی دادگستری استان یزد مسئولان محلی، اعضای شورای اداری و شورای تأمین، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا در محل سالن اجتماعات فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی برگزار شد.

دراین آئین از زحمات وتلاشهای جناب آقای اسماعیل دهقان شوازی قدردانی و آقای علیرضا ایزدی به عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی بهاباد معرفی شد .

در این آیین امام جمعه بهاباد با تجلیل از خدمات و زحمات اسماعیل دهقان شوازی رئیس دادگاه عمومی بهاباد گفت: مسئولان شهرستان باید بگونه‌ای تعامل و همکاری داشته باشند که این شهر روز به روز پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد.

حجت الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی هم در این نشست اظهار داشت: انتظاراتمان در باب قضا به مقتضای تناسب شرایط و مقتضیات شهرستان و جنبه‌های کاری دادگستری می‌دانیم و بر این اساس به خود اجازه مداخله‌گری در امور دادگستری را نمی‌دهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد به آسیب‌های اجتماعی و‌ راه‌های مقابله با آن اشاره کرد و افزود: در آسیب‌ها باید به صورت ترکیبی عمل کرد تا موفق شد ریشه این آسیب‌ها شناسائی شوند.

فرماندار بهاباد هم در سخنانی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و گرامی داشت روز جهانی قدس از زحمات و خدمات شایسته اسماعیل دهقان در سمت رئیس دادگاه عمومی بهاباد قدردانی و انتصاب به جا و شاسته آقای علیرضا ایزدی را به سمت رئیس جدید دادگاه عمومی بهاباد تبریک گفت.

در این نشست همچنین رئیس سابق دادگاه عمومی بهاباد نیز به ارائه گزارش اقدامات و فعالیت‌های یک‌ساله حضور خود در دادگاه عمومی بهاباد بیان نمود.

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا