فرماندار بهاباد در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان گفت: فتح خرمشهر حماسه بی نظیری بود که با دست غیب الهی و مقاومت رزمندگان به وقوع پیوست؛ این پیروزی درسی بزرگ از نتیجه ایمان به خدا بود و انشاءا... با مدد الهی شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

فرماندار بهاباد در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان، روز قدس را میراث گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، بیانگر جایگاه قدس شریف و مظلومییت ملت فلسطین به عنوان مسأله اول جهان اسلام است.

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه روز قدس نشان از عمق دوراندیشی امام راحل دارد گفت: حمایت از آرمان های مردم فلسطین توسط جهان اسلام با روز قدس تقویت می شود و امروز می بینیم این روز حرکتی جهانی و تعیین کننده در مواجهه با نظام های استکباری است و بدون شک با اتحاد مسلمانان، نشانه های آزادی قدس شریف و فروپاشی رژیم صهیونیستی روز به روز نمایان تر خواهد کرد.

وی در ادامه یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ ملت ایران، را سوم خرداد عنوان نمود و گفت: فتح خرمشهر حماسه جاویدان و بی نظیری بود که با دست غیب الهی و مقاومت رزمندگان به وقوع پیوست؛ این پیروزی درسی بزرگ از نتیجه ایمان به خدا بود و انشاءا... با مدد الهی و جبهه متحد اسلامی شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

خانی زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا و چگونگی برگزاری مراسم روز قدس گفت: اگرچه امسال راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع کرونا پرشور برگزار نشود، اما فضاسازی شهری باید متفاوت از سال های قبل باشد و از ظرفیت فضای مجازی برای اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی استفاده نمود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا