دبیرجشنواره از افزودن بخش ویژه «کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان» در این دوره خبر داد

به گزارش رفسنجان فردا؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان بهناز شریفی دبیر جشنواره با اشاره به برپایی دومین دوره جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت کنندگان ۲۵ خرداد تعیین شده است.
دبیر جشنواره و نمایشگاه عکس دختران، با ابراز قدردانی از تمامی شرکت کنندگان و دست اندرکاران دوره پیشین جشنواره، گفت: خوشبختانه سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی دختران و بانوان استان کرمان و سراسر کشور مواجه شدیم و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه راه پیدا کرد.
وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش دوربینی و موبایلی برپا می شود، از افزودن بخش ویژه «کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان» در این دوره خبر داد و بیان کرد: شرکت در جشنواره برای تمامی بانوان و دختران از سراسر کشور و در تمامی رده های سنی آزاد بوده و هر شرکت کننده می تواند حداکثر پنج اثر در هر یک از سه بخش به جشنواره ارسال نماید.
شریفی با اشاره به محورهای جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم»، افزود: علاقمندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی و اجتماعی می توانند آثار خود را در یک یا چند محور نقش زن در شهر، دغدغه های دخترانه، زن از نگاه جامعه و دختران و امید به زندگی تهیه و ارسال کنند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا امسال نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و آثار راه یافته به نمایشگاه در صفحه اختصاصی فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شوند.
وی درپایان یاد آور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه می توانند همه روزه (به جز ایام تعطیل) با شماره ۳۴۲۰۸۳۶۳ – ۰۳۴ از ساعت ۹ تا ۱۲ تماس نمایند.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا