مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: در راستای کمک مومنانه و رزمایش مواسات در شهرستان، صندوق خیریه نیکوکاری در دانشگاه راه اندازی و بسته هایی به دانشجویان بی بضاعت و کارکنان آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت الاسلام مرتضی جمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباطی بین مسئولین و مردم است و بهترین راه برای ایجاد امید و نشاط به مردم و رساندن دستاوردهای مسئولین به جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتقاد یکی از وظایف مهم روابط عمومی و خبرنگاران است تصریح کرد: نقد باید براساس حقیقت مداری و انصاف باشد و یکی از مهمترین دستاوردهای روشنگری است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولی عصر رفسنجان بیان داشت: سایت آموزش مجازی با داشتن 185 عنوان درسی و تدریس بهترین اساتید کشوری در مباحث مختلف سیاسی، تاریخی، اعتقادی و... در ایام کرونا فعال شد.

حجت الاسلام جمالی افزود: در راستای کمک مومنانه و رزمایش مواسات در شهرستان با کمک هیئت رئیسه دانشگاه با راه اندازی صندوق خیریه نیکوکاری در دانشگاه کمک هایی جمع آوری گردید و به دانشجویان بی بضاعت و کارکنان آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره مذهبی و پاسخگویی به سوالات شرعی نیز در ایام کرونا راه اندازی شد و مشاورین دانشگاه و نهاد دفتر رهبری در بحث مشاوره خانواده کمک کردند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن خوانی، کتابخوانی در راستای ارتقای اندیشه و معارف دانشجویان و همراهی و همکاری با کادر پزشکی جامعه و دانشگاه علوم پزشکی از دیگر فعالیت های این نهاد است.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا