رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: در حالی که ویروس کرونا اقتصاد جهانی را فلج و درگیر کرده است، دانشگاه با هماهنگی شرکت های مرکز رشد توانسته ضمن تولید 13 هزار لیتر الکل مشکل کمبود در زمینه الکل و مواد ضدعفونی کننده را رفع نماید.

 به گزارش رفسنجان فردا؛ حسن رنجبر عسکری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روابط عمومی و رسانه ها نقش کلیدی در روشن کردن مسائل و مشکلات جامعه دارند، اظهار داشت: کلیه مسائل، مشکلات و توسعه جامعه توسط اصحاب رسانه و روابط عمومی به مردم انتقال داده می شود.

رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان بیان داشت: مهمترین پارامتر، درست انتقال دادن مسائل، مشکلات و پیشرفت های جامعه به مردم است.

وی به شیوع کرونا در جهان اشاره کرد و افزود: در حالی که ویروس کرونا اقتصاد جهانی را فلج و درگیر کرده است، دانشگاه ولی عصر با هماهنگی شرکت های مرکز رشد توانسته ضمن تولید 13 هزار لیتر الکل مشکل کمبود در زمینه الکل و مواد ضدعفونی کننده را رفع نماید.

رنجبر عسکری با بیان اینکه دانشگاه ولی عصر رفسنجان یکی از دانشگاه های مهم در ایجاد زیر ساخت فضای مجازی در استان است، گفت: طی دو سال اخیر قریب به هفت میلیارد ریال توسط دانشگاه برای زیرساخت های آموزش های مجازی اختصاص یافته  و  سرمایه گذاری برای استفاده همزمان 3 هزار و 200 نفر دانشجو از آموزش های مجازی توسط دانشگاه فراهم شده است.

رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان تصریح کرد: بحث آموزش های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان این دانشگاه  که فعلا تعطیل است، با توجه به شرایط کرونا در کشور و مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در آینده برگزار می شود.

وی ایجاد مهارت افزایی دانشجویان در دانشگاه برای ورد به بازار کار را از دیگر فعالیت های دانشگاه عنوان کرد و گفت: 5 هزار نفر ساعت در مرکز جهاد دانشگاهی با همکاری فنی و حرفه ای  در رشته های جوشکاری، کامپیوتر و... برای ورود به بازار کار آموزش دیده اند.

رنجبرعسکری از آماده‌شدن مرکز نوآوری شهید ستاری در ساختمان اجاره‌ای تا یکماه آینده خبر داد و با اشاره به افزوده شدن رشته گردشگری به رشته های دانشگاهی در آینده ای نزدیک گفت: امید داریم در صورت توافق سال تحصیلی جدید این مهم میسر شود.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا