مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در ادامه بازدید‌های هفتگی خود، از پروژه احداث خط 230 کیلو‌ولت ابرکوه به معدن اسمالون بازدید کرد.

یزدفردا به گزارش روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، علیرضا رفیعی معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: این خط به طول 89 کیلومتر و با ولتاژ 230 کیلو‌ولت دومداره تک‌سیمه با هادی کاناری در شهرستان‌های ابرکوه و خاتم احداث و در فاز اول آن با ولتاژ 132 کیلوولت از پست ابرکوه برق‌دار خواهد شد.

مهندس رفیعی ، هدف اجرای این پروژه را برق‌رسانی به معادن شهرستان‌های ابرکوه و خاتم و سایر صنایع منطقه و افزایش قابلیت اطمینان مشترکین دانست و گزارشی از روند اجرایی این پروژه ارائه داد.

وی خاطر‌نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این پروژه با مشارکت ایمیدرو، متقاضی برق (بهره‌بردار معدن سنگ آهن اسمالون) و شرکت برق منطقه‌ای یزد؛ سهم هر کدام حدود یک سوم در دست اجراست.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد همچنین اقدامات انجام شده در این پروژه را حفاری و بتن‌ریزی 50 درصد از فونداسیون، تامین 80 درصد آهن آلات برج و تامین بخش عمده سایر تجهیزات مورد نیاز ذکر کرد و پیشرفت فیزیکی کل پروژه را 50 درصد اعلام نمود.










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا