رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: طبق گزارش اداره غله استان روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن گندم در این خطه ذخیره‌سازی می‌شود و در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

یزدفردا:محمدرضا علمدار یزدی در هفتاد و چهارمین کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد تشکیل شد افزود: ذخایر گندم در استان نسبت به ۱۰ روز گذشته 2.5 برابر شده است و اکنون افزون بر۳۰ هزار تن گندم در انبارهای استان موجود است و این نوید را به شهروندان می دهیم که هیچ نگرانی در زمینه تامین این محصول در استان وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون موجودی برنج در استان ۲ هزار و ۶۱۸ تن و همچنین از لحاظ ذخایر شکر خام و تصفیه شده هم هیچ گونه کمبود و مشکلی در استان نیست.

علمدار یزدی در ادامه  افزود: در کارگروه تنظیم بازار استان در زمینه خرید و ذخیره سازی گوشت گوساله توسط امور پیشتیبانی دام جهاد کشاورزی که مورد تقاضای دامداران استان است بحث و بررسی شد و این امکان فراهم شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین از جوجه ریزی ۲ میلیون و ۳۵۰ قطعه در استان از سوی جهاد کشاورزی در استان خبر داد.

وی تصریح کرد: همچنین در زمینه قیمت گوشت قرمز در کمیته تخصصی بحث و بررسی‌های لازم صورت گرفت که در نهایت در کارگروه تنظیم بازار استان قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی ۸۵ هزار تومان مصوب شد که در زمینه تامین آن هم در استان نگرانی وجود ندارد.

علمدار یزدی با اشاره به نرخ مصوب آجر و شن و ماسه افزود: نرخ شن و ماسه به غیر از ارزش افزوده به ازای هر تن ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان و آجر هم هر تن ۱۳۷ هزار تومان در کارگروه یاد شده تصویب شد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا