مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری بر فراهم شدن امکان دریافت مکاتبات مردمی در وب سایت استانداری یزد تاکید و خاطرنشان کرد: لازم نیست مردم استان برای تحویل و پیگیری نامه‌های خود به استانداری مراجعه کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌"محمدحسین ‌زارع" مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گفت: امکان دریافت الکترونیکی مکاتبات شهروندان از طریق سایت استانداری یزد از امروز فراهم شده است.
زارع ادامه داد: مردم استان می توانند با مراجعه به پرتال استانداری به آدرس: ostanyazd.ir  بخش "مکاتبه غیرحضوری" مراجعه و نامه خود را در فرم الکترونیکی بارگذاری نمایند.
وی افزود: حداکثر ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرم توسط شهروندان، نامه در سامانه استانداری ثبت و پیامک حاوی شماره رهگیری و تلفن مسئول پیگیری به متقاضی ارسال می شود.
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری در پایان خاطر نشان کرد: این اقدامات در راستای حذف ترددهای غیرضروری شهروندان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده تا انشاالله با عزم همگانی بیماری کرونا را شکست دهیم.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا