هفت پروژه برق رسانی و ساختمان اداری برق شهرستان رفسنجان با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رفسنجان فردا؛ از رفسنجان، با حضور جمعی از مسئولین از جمله مهندس فصیحی هرندی و دیگر مسئولین ساختمان اداری مدیریت توزیع برق شهرستان رفسنجان که برای احداث آن 90 میلیارد ریال هزینه به کار رفته است به بهره برداری رسید.

 محمدرضا یوسفی، مدیریت توزیع برق شهرستان رفسنجان در این آئین بیان کرد: این ساختمان با سازه اسکلت فلزی و زیربنای 2250 متر مربع در 3 طبقه و شامل بخش های ساختمان اداری و مدیریت، مشترکین، بهره برداری، طرح و نظارت، بازرسی و نصب کنتور، خدمات اداری، شیفت و اتفاقات، نمازخانه، موتورخانه، کانال تأسیسات، آسانسور با سیستم سرمایشی و گرمایشی چیلر فن کویل است.

 وی تصریح کرد: همچنین محوطه سازی، جدولگذاری، پارکینگ و آسفالت اداره برق نیز با مساحت 2300 متر مربع اجرا شده است که در مجموع برای ایجاد ساختمان اداری مدیریت توزیع برق شهرستن رفسنجان 90 میلیارد ریال هزینه به کار رفته است.

 یوسفی خاطرنشان کرد: همچنین سالن کنفرانس در این اداره به نام سردار سهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید.

 وی گفت: طرح های کاهش تلفات با اعتبار افزون بر 57 میلیارد ریال، تأمین روشنایی ورودی روستاها با هزینه کرد 5 میلیارد ریال، تأمین برق روستای گروئیه با اعتبار 10 میلیارد ریال و طرح تأمین برق متقاضیان فاقد شبکه هم با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال مورد به بهره بردری قرار گرفت.

یوسفی عنوان کرد: همچنین تأمین روشنایی بلوار پسته و بلوار عابدینی با مشارکت شهرداری و اعتباری بالغ بر 6.3 میلیارد ریال، تأمین برق متقاضیان فاقد شبکه اهالی شبکه بلوک 7 با هزینه ای بیش از 4.2 میلیارد ریال و طرح تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار فاز 1 و 2 با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال هم افتتاح شد./شبستان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا