رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از پرداخت ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان انواع تسهیلات به واحدهای صنعتی، معدنی، گردشگری و کشاورزی در استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد ، محمدرضا علمدار یزدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت استان برگزار شد، اظهار داشت: از زمان آغاز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون ۱۱۲ جلسه کارگروه اصلی و ۱۲۹ کارگروه تخصصی برگزار شده که این جلسات در مجموع ۵ هزار و ۱۸۳ مصوبه داشته است.

وی با اشاره به اینکه با مصوبات این جلسه، تلاش برای رفع مشکلات صنایع آغاز شد، بیان کرد: این مصوبات سبب تثبیت اشتغال ۴۵ هزار نفر در استان یزد شده است.

علمدار یزدی عمده مشکلات صنایع استان را به ترتیب شامل مسائل بانکی، تأمین اجتماعی، مباحث مالیاتی، گاز، برق و … اعلام کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید بیان کرد: برای ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی، معدنی، گردشگری و کشاورزی انواع تسهیلات به مبلغ بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده که در این زمینه رتبه چهارم کشور را داریم.

در این نشست مدیران بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ به بیان میزان تسهیلات پرداخت شده به صنایع پرداختند و مسائل و مشکلات در مسیر روند پرداخت تسهیلات پرداخت شد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا