استاندار یزد با اشاره به مواهب تفویض اختیار به کارگروه تنظیم بازار استان ها گفت: باید شاهد تفویض اختیارات بیشتر به کارگروه های تنظیم بازار کشور باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" در نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن، تجارت در امور بازرگانی و اعضای ستاد در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم اقناع جامعه در زمینه تنظیم بازار گفت: این اقناع موجب اجرای بهتر طرح ها خواهد شد.
استاندار یزد با اشاره به لزوم تفویض اختیار به کارگروه تنظیم بازار استان ها عنوان کرد: برخی مشکلاتی در حوزه تنظیم بازار به تصمیم گیری‌های مرکز باز می گردد و در صورتی که این تصمیم ها با توجه به شرایط استان ها و بوسیله کارگروه تنظیم بازار این استان ها گرفته شود، شاهد کاهش مشکلات در این حوزه خواهیم بود.
استاندار با اشاره به اهمیت تصمیم گیری جمعی استان های مجاور در برخی مسائل حوزه تنظیم بازار گفت: ایجاد ساز و کاری برای هماهنگی های منطقه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و  در همین راستا باید کارگروه تنظیم بازار منطقه ای برای هماهنگی های بیشتر استان های مجاور ایجاد شود.
استاندار با تاکید بر لزوم توجه جدی برای استفاده از ابزارهای نوین در زمینه تنظیم بازار گفت: از توان استارتاپ ها برای کمک به امر تنظیم بازار بهره گرفته شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا