مسابقه دل نوشته «من هم یک قاسم سلیمانی هستم» به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی و به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه­های عمومی یزد، سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز با بیان این خبر گفت: ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم دارالولایه مهریز در مورد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و الگوپذیری هرچه بیشتر آنان از این سردار بزرگ، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی در ادامه بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا 12 بهمن ماه سال جاری، دل‌نوشته‌های خود را به صورت دستی و حداقل در 10 سطر نوشته و با درج مشخصات شخصی به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز تحویل دهند.

رئیس اداره کتابخانه‌های مهریز از برگزاری اختتامیه و رونمایی از دل نوشته‌های برتر این مسابقه در چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در روز 22 بهمن ماه که مصادف  با چهلمین روز شهادت این سردار سرافراز است، 15 اثر برتر مسابقه لوح سپاس و جوایزی نفیس دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، این مسابقه با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز، هیئت روضه‌الشهدای مهریز و اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا