معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد‌ گفت: هدف از ایجاد و استقرار میز خدمت در ادارات رضایت حداکثری و ارائه خدمات بهتر به مردم و تکریم مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در ‌نهمین جلسه کارگروه استقرار میز خدمت استانداری که با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد، بیان کرد: اجرای طرح میز خدمت در استانداری یزد و دستگاه‌های اجرا‌یی استان مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گرفته است و تلاش داریم دغدغه‌ها و دستورات ریاست جمهوری را در رابطه با میز خدمت به طور کامل و دقیق اجرا کنیم.
فداکار ادامه داد: هدف از ایجاد و استقرار میز خدمت رضایت حداکثری مردم استان، ارائه خدمات بهتر به آنها و تکریم مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی و دولتی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ‌اهداف ایجاد میز خدمت باید برای جامعه و مردم از طریق رسانه ها تبیین شود و اجرای درست و تحقق این اهداف می‌تواند زمینه موثری برای ورود به اجرایی شدن هدف‌های دولت الکترونیک باشد.
گفتنی است در این نشست مدل فرآیندی میز خدمت مورد بررسی، هم‌اندیشی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا