فرماندار رفسنجان گفت: سردار سلیمانی‌ فردی بود که در مقابل استکبار، جبهه‌ ای به گستره دنیا به وجود آورد که همچنان‌ باقی خواهند ماند.

به گزارش رفسنجان فردا، مجید فصیحی هرندی در جلسه شورای اداری رفسنجان در محل فرمانداری  شهادت سردار  دلها‌ سپهبد سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: افتخار شهرستان این است‌ تعدادی از شهدای دفاع مقدس در رکاب ایشان در حمایت‌ از نظام‌ جنگیدند و افتخار آفریدند سردار گرچه از یک روستا‌ زندگی خود را آغاز کرد اما فردی بود که با کهکشان ها زندگی خود را پایان داد؛ سردار سلیمانی‌ فردی بود که در مقابل استکبار، جبهه‌ ای به گستره دنیا به وجود آورد که همچنان‌ باقی خواهند ماند.

 فرماندار رفسنجان افزود: سردار سلیمانی نباید به دست یک فرد کوچک کشته می شد به اذعان نتانیاهو این سردار به دستور مستقیم فرعون‌ یزید زمان، ترامپ به شهادت رسید و شهادت، او را از زمین آسمانی کرد او از مجموعه مدافعین حرم، مدافعین آزادی و استقلال و پیشرفت بود.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با‌ شهادتش زندگی ابدی‌ خود را آغاز کرد؛ ادامه‌ داد: تأسف‌ برای ما است‌؛ به خانواده‌ ایشان، مقام رهبری، دوستان و همه‌ کسانی که پرچم مبارزه‌ با ظلم و ستم‌ را در دنیا به دست دارند تسلیت‌ می گوییم، شهادتشان‌ را به خود سردار تبریک می گویم ایشان‌ طالب شهادت‌ در کوه‌ و دشت و ... بود.

 
فصیحی هرندی گفت: مطمئنیم که خون شهید و بدن‌ مثله مثله شده ایشان‌ همچون بدن‌ امام‌ حسین‌ و یارانش در کربلا، نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران در برابر ستمگران‌ خواهد بود؛ نقطه‌ ای برای اجماع همه گروه ها‌ است برای اینکه توفنده تر‌ این مسیر جهادی‌ را حرکت‌ کنیم.

 وی بیان‌ کرد: یقین‌ داریم‌ دشمنان‌ سردار سلیمانی و دشمنان‌ ایران و اسلام و دشمنانِ مبارزه و عدالت خواهی به آرزویشان نخواهند رسید و در آینده‌ نزدیک خواهیم دید که این‌ دشمنان به‌ اشتباه‌ خود خواهند رسید هر چند‌ این‌ دشمنان نمی دانند که ریختن خون‌ ها متفاوت‌ است و خون شهید سلیمانی یک حماسه است و امید که راه ایشان‌ را ادامه دهیم.

 
فرماندار رفسنجان‌ با اشاره به اینکه خصوصیات‌ این شهید باید تبیین‌ شود؛ خاطرنشان کرد: اگر می‌ خواهیم‌ شهید شویم و شهید گونه‌ زندگی کنیم‌ زندگی حاج‌ قاسم‌ سلیمانی را مرور کنیم./شبستان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا