رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونان دادگستری استان و مقامات قضائی محلی در راستای حمایت حقوقی و قضائی از رونق تولید، از کارخانه اروندچرخ رفسنجان بازدید کرد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونان دادگستری استان و مقامات قضائی محلی در راستای حمایت حقوقی و قضائی از رونق تولید،از کارخانه اروند چرخ رفسنجان بازدید کرد.

یدالله موحد،رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی در دادگستری کل استان کرمان گفت:پس از کسب درخواستی از سوی کارخانه تولیدی اروند چرخ رفسنجان مبنی بر جلوگیری از تعطیلی این کارخانه به جهت مشکلات بانکی پیش آمده ،بلافاصله رسیدگی به این موضوع دردستور کار این ستاد قرارگرفت.

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد:مدیران کارخانه و مدیران بانکی استان به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان دعوت شدند و پس از مذاکره اعضاء ستاد با طرفین،این ستاد پیشنهادات خود را ارائه داد.

موحد تصریح کرد:خوشبختانه توافق هایی بین سیستم بانکی و فعال اقتصادی صورت گرفت و طرفین 5فقره دادخواست که علیه یکدیگر مطرح کرده بودند را مسترد نمودند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان ساخت:با این اقدام به موقع از تعطیلی این واحد تولیدی و از بیکار شدن 220نفر از پرسنل این کارخانه جلوگیری بعمل آمد

وی با اشاره به اینکه در این رابطه دستورات قضائی لازم جهت رفع توقیف وسایل نقلیه مربوط به کارخانه صادر گردیده است ،افزود:همچنین کارگروهی متشکل از نمایندگان اداره کل بازرسی ،اداره کل اطلاعات،اتاق بازرگانی و سیستم بانکی تشکیل و با استفاده از نظر کارشناسان رسمی دادگستری بدهی گروه صنعتی داچ به سیستم بانکی مشخص تا اقدامات بعدی نیز در جهت وصول مطالبات بانک صورت پذیرد.

علی احسان،مدیرعامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان در بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از این کارخانه گفت:خوشبختانه تمام تحریم های دوره اول را به فرصت تبدیل کرده ایم و توانسته ایم ظرفیت تولید کارخانه اروند چرخ را از 3هزار حلقه رینگ در شبانه روز به 6هزار حلقه برسانیم

وی تاکید کرد:به حول قوه الهی با گذراندن دور دوم تحریم های نابرابر و ناجوانمردانه ،آینده ای روشن و افقی پرتوان در انتظار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود./خانه خشتی

برچسب ها:

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا