معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بهاباد گفت: ورزش در پیشگیری از اعتیاد نقش بسزایی دارد و هر اندازه در حوزه ورزش سرمایه‌ گذاری شود بی تردید شاهد کاهش هزینه ها در حوزه اعتیاد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان بهاباد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد و با حضور مسئولین مربوطه در ‏محل فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد طی سخنانی به  رابطه مستقیم  ورزش و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان پرداخت و گفت: باید برخی از هزینه هایی که صورت می گیرد به سمت پیشگیری از مصرف مواد مخدر از جمله ورزش سوق دهیم.

"محمد هوشمند" افزود: ورزش در پیشگیری از اعتیاد نقش بسزایی دارد و هر اندازه در حوزه ورزش سرمایه‌ گذاری شود بی تردید شاهد کاهش هزینه ها در حوزه اعتیاد خواهیم بود و نتیجه آن را خواهیم دید.

وی با تأکید بر تدوین برنامه های مدون جهت ساماندهی اهداف ‏این شورا گفت: در این جلسات باید مصوبات کیفی و پرباری داشته باشیم که اجرایی شود.

هوشمند با اشاره به راه اندازی کلاس های انجمن معتادین گمنام ویژه بانوان در شهرستان، این اقدام را بسیار خوب و پیشگیرانه در امر مبارزه با مواد مخدر دانست.

در ابتدای  این جلسه  دبیر شورا دستور کار جلسه را ارائه و گزارشی از عملکرد شورای مبارزه با مواد مخدر در سال  98 و چالش های پیش رو را بیان داشت. در ادامه دیگر اعضای به بیان برنامه ها و عملکرد خود در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداختند.

پرداخت تسهیلات کم درصد تا سقف 500 میلیون ریال به معتادین بهبود یافته توسط اداره بهزیستی، برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای به صورت رایگان ویژه معتادین بهبود یافته، پیگیری و راه اندازی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان و کمک به تجهیز سه خانه ورزش روستایی از برخی مصوبات جلسه بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا