مژگان شیخی، نویسنده محبوب کودکان و نوجوانان کشور با حضور در کتابخانه «حاج علی اکبر محبوبی گردکوه» با اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این نشست صمیمی که پنج‌شنبه شب (28 آذر) به میزبانی کتابخانه حاج علی‌اکبر محبوبی روستای گردکوه برگزار شد، احسان عابدی، رئیس اداره کتابخانه‌ها و کتابخوانی اداره کل؛ محمد رضایی کارشناس بودجه اداره کل؛ سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان مهریز؛ حسن زارعیان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز و ابوالفضل خراسانی، رئیس شورای اسلامی روستای گردکوه حضور داشتند.

مژگان شیخی در این نشست با اظهار خرسندی از توفیق حضور در کتابخانه روستای گردکوه، شنیدن نظرات کودکان و نوجوانان درباره آثار خود را موجب رشد و تقویت آثار بعدی خود دانست و گفت: اطلاع داشتن از نظرات مخاطبان، از لازمه‌های کار هر نویسنده‌ای است تا بداند بازخورد آثارش در بین مردم چگونه است و در ادامه مسیری را طی کند که مورد رضایت خوانندگانش باشد.

وی شروع کار نویسندگی خود را از سال 63 در مجله کیهان بچه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: در این مدت بیش از 250 کتاب داستان تألیف و ترجمه کرده‌ام که هرکدام بازخوردهای خاص خود را داشته و تعدادی از آنها تبدیل به انیمیشن و کارتون نیز شده است.

در این برنامه 4 تن از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه به معرفی کتاب و قصه‌گویی از داستان‌های شیخی پرداختند و پس از آن ساعتی با نویسنده محبوب خود گفتگو کرده و سئوالات خود را از وی پرسیدند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا