ثبت نام نامزدها یزدو اشکذر :اصلاح طلب ها با بی طرف وصدوقی اصولگرایان با جوکار و سلطان میلگرد و مستقلین و ثبت نام گسترده فوق لیسانس ها به میدان می آیند

یزدفردا :سردبیر یزدفردا :ثبت نام نامزدها یزدو اشکذر :اصلاح طلب ها با بی طرف وصدوقی اصولگرایان با جوکار و سلطان میلگرد و مستقلین و ثبت نام گسترده فوق لیسانس ها به میدان می آیند.

خبر داغ از شورای اصلاح طلبان استان :شنیده های حکایت از پافشاری اکثریت شورای اصلاح طلبان بر معرفی مهندس بی طرف به عنوان کاندید نهایی اصلاح طلبان در یزد را دارند .

عده ای هم عدم تمکین احزاب در یزد و عدم اقبال یزدی به نهران نشینی را  باعث عدم موفقیت  در انتخابات پیش رو  دانسته اند.

اما معرفی کنندگان با تاکید بر این نکته که بیطرف یعنی تمام اصلاحات عدم تمکین را حل شدنی دانسته و در جهت همین موضوع معرفی دو چهره کمتر محبوب در کنار وی را حلال مشکلات دانسته اند و انتخاب بین بد و بدتر مشکل را حل خواهد کرد.
خبری دیگر از اردوگاه اصلاح طلبان حکایت از احتمال کاندیداتوری محمد صدقی پس از اجازه گرفتن از مقام معظم رهبری را مطرح می کنند.

کارشناسان منشا خبرهای سایت اصولگرایان یزدی که بدون هیچ تکذیبی از ناحیه شیخ محمد صدوقی  روبرو شد را هم برای محک اصلاح طلبان در تصمیم او دانستند همانگونه که محمد رضا شوق در دیدار رییس جمهور  به گونه نا ملموس این وظیفه را عملی کرد تا  او بتواند قبل از اجازه گرفتن از مقام معظم رهبری خیالش از این ناحیه راحت باشد.

 یکی از منابع نزدیک به او  خبر  دیدار شیخ محمد صدوقی پس از چند سال با مقام معظم رهبری در ماه های اخیر  راداد و  این ملاقات را پس از سلب اختیار وی از بنیاد صدوق توسط معظم له را  باعث امید واری از اعتماد ایشان به خود دانست و  مشاورانش را به فکر استفاده از این موقعیت و درخواست ملاقات دیگر با مقام معظم رهبری و اجازه گرفتن برای حضور در انتخابات آتی دانست و حضور پس از موافقت ایشان را برگ برنده ای برای حمایت همه جانبه اصلاح طلبان از این تصمیم و همچنین تخریب کمتر از ناحیه  اصولگرایان یزدی در طول تبلیغات  انتخابات مجلس  دانست . 

اما اصوالگرایان یزدی


خبرهای قطعی از حمایت قاطع اصولگرایان از محمد صالح جوکار پخش شده است ولی از این هم نباید غافل شد ،عده ای از اینکه جوکار قبل از انتخابات خود را پیروز انتخابات می داند و فرصت طلبان گرد او جمع شده اند راضی نیستند  و موقعیت وی را برای لغزش خطرناک می دانند  از این رو  پخش شایعاتی که ... در رابطه با بحث اسپانسر های او مطرح می شود باعت شده تا فرد دیگری را برا روز مبادا در نظر داشته باشند  که اگر تا تبلیغات انتخاباتی مشکلی برای محبوبیت او پیش آمد از گزینه دوم به عنوان کاندید اصولگرایان استفاده کنند .
و خبر های دیگر از ثبت نام سلطان میلگرد عضو سابق شور ا حکایت دارد هرچند که او در دوره بعد از عضویت نتوانست آرای حضور در شورا را به خود اختصاص دهد ولی نیم نگاهی به عملکرد بد شورای پنجم و نارای بودن مردم از عملکرد این شورا  و همچنین حمایت خانواده پدری از خود برای عبور از جوکار با طرح جوانگرایی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری را دارد و.....

البته نباید از حضور دکتر میر محمدی میبدی رییس ستاد رییسی در استان هم غافل ماند او به پشتوانه عملکردش در دانشگاه علوم پزشکی و عملکرد ضعیف جانشیناش در دولت بعدی امید وار به انتخاب در مرکز استان است و در دوره قبل به احترام جوکار و روانبخش مجبور به کناره گیری شد و در این دوره اگر جوکار نتواند تا تبلیات انتخاباتی خود را از دست مگسان نجات دهد او مدعی بالقوه در این کارزار خواهد بود.

 

خبر دیگر از مستقلین


خبرهای رسیده به یزدفردا از کاندیداتوری فاتح نیا مدیر گروه ریاضی دانشگاه یزد و دکتر جعفری رییس کانون وکلای استان  در انتخابات آتی را دارد

یزدفردا خبر از احتمال حضور پرنگ فوق لیسانس های یزد چه با کار و چه بی کار در ثبت نام ها انتخاباتی آتی را دارد  که قرار است پس از ثبت نام با تشویق تمام فوق لیسانس های واجد شرایط در کشور با شعار " اعلام آمادگی جوانهای کشور برای اداره کشور در چهل سال دومآماده اند  " را دارد .

آنها به امید تشویق مردم به انتخاب جوانهای غیر وابسه به جناح قدرت  طی چهل سال گذشته و  دلباخته تلاش که زیر چتر هیچ کس نیستند مردم را تشویق به ایجاد  فرصت حضور جوانان در مجلس را می کنند .

باید دید آیا مردم قرار است به احزاب با گرایش اصولگرایی و اصلاح طلبی اعتماد کنند یا مجلس را به دست جوانان می سپارند تا مجلسی متفاوت تر از چهل سال گذشته را داشته باشند و البته این گروه با هشتک

#ثبت_نام_فوق_لیسانسها

سعی در ایجاد اتحاد بین خود و در نهایت حمایت از فردی از بین خود برای هر حوزه را دارند .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا