به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، حسینعلی فلاح رئیس شورای اسلامی شهر میبد و علیرضا نقوی شهردار میبد با صدور پیام‌مشترکی، یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم ملت رشید و غیرتمند میبد تبریک گفتند.

متن پیام به شهر ذیل می باشد:

بسمه تعالی
یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود مومنان و خداترسان، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم، فرو ریختنی است.

۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان خواهی، جان در راه عدالت نثار می کنند، این روز به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.
 
اینجانبان، این روز مبارک را به همه‌ی دانش آموزان و دانشجویان و همشهریان ولایتمدار و همیشه در صحنه‌ی میبد تبریک عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای همگان به ویژه جامعه جوان و نوجوان شهر میبد، موفقیت و بهروزی مسألت می نماییم و امیدواریم در حفظ و صیانت از دستاورد و آرمان های انقلاب اسلامی به رهبری مقام‌معظم رهبری(مدظله العالی) و عقیم‌نمودن هرگونه توطئه دشمن و میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام راحل، موفق باشید.
از آحاد شهروندان خصوصاً دانش‌آموزان و فرهنگیان ارجمند دعوت می‌کنیم که در راهپیمایی روز 13 آبان حضور گسترده داشته باشند و یک بار دیگر با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمان دوباره ببندند.

حیسنعلی فلاح        علیرضا نقوی
رئیس شورای           شهردار میبد
اسلامی شهر میبد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا