یزدفردا "حجت الاسلام و المسلمین صدوقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه با تشکر از مردم به دلیل استقبال از رييس جمهوری گفت: حضور مسوولان کشوري در استانها مي تواند آنها را با مسائل و مشکلات مناطق مختلف آشنا کند. ایشان به مهمترین مسئله استان یعنی انتقال آب اشاره کرد و از مسئولان خواست به این مسئله توجه کنند .

امام جمعه یزد از برخي  حرکات در مراسم عزاداري حضرت سیدالشهداء در استان به شدت انتقاد کرد و تاکید داشت : هر چه قدر در استان فرياد زدم کسي پيدا نشد که جلوي اين حرکات را بگيرد. وی سوال کرد: تا کي ميخواهيد در مجالس ابا عبدالله اينگونه اعمال انجام شود و سکوت کنيم ؟
محمد علی صدوقی با بيان اينکه اين همه بودجه و هزينه در کجا صرف مي شود، تاکید کرد: اگر نمي توانيد جلوي اين حرکتها را بگيريد بگوييد نمي توانيم تا من خود به کمک مردم جلوي اين موارد را بگيرم. صدوقي هشدار داد: يک ماه مهلت مي دهم تا جلوي برخي از اين بازيگري ها، تکدي گري و ريختن آبروي ائمه اطهار گرفته شود.
امام جمعه یزد افزود: اگر جلوی این اقدامات گرفته نشود، خود وارد عمل مي شوم و کوتاهي دستگاهها را با نام بردن از يکايک آنها بيان مي کنم و آنها را محاکمه مي کنم.
وي همچنین گفت: تا کي مي خواهيد نسبت به مسائلي که در خطبه هاي نماز اعلام مي کنم بي اعتنا باشيد؟
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا