حميدرضا كارگر رئيس حزب اعتماد ملي منطقه يزد در واکنش به انتشار مصاحبه وی در فارس در یادداشتی که خطاب به مدیر عامل خبرگزاری فارس می باشد و در اختیار یزدفردا قرار گرفته است ضمن تکذیب بعضی از مطالب مصاحبه افزوده است :متاسفانه تيتر خبر و محتويات آن را كه بسيار غلو آميز و تحريك كننده طراحي شده بود اينجانب را متحير نمود

متن کامل یادداشت حمید رضا کارگر رییس حزب اعتماد ملی استان یزد به شرح زیر می باشد :

مدير عامل محترم خبرگزاري فارس
با سلام و احترام
بدينوسيله خبر منتشر شده از قول اينجانب در آن خبر گزاري كه از خيلي جهات مخدوش بوده و با انتخاب يك تيتر نامناسب و هدفمند قصد بهره برداري سياسي را داشته ايد را تكذيب نموده و اعلام مي دارم علي رغم ميل باطني و تذكر مشفقانه ي برخي از دوستان به خاطر سوابق گذشته آن خبر گزاري در قلب واقعيت هيچگاه قصد نداشته ام مصاحبه اي با آن خبرگزاري محترم بنمايم.

لذا پس از تماس خبرنگار محترمتان (جناب دليريان) و اعلام اين موضوع كه درباره كليات سفرهاي استاني رئيس جمهور و سفر اخيرش به يزد گفتگو كنيم ، پذيرفتم و مصاحبه اي حدودا 20 دقيقه و در سه بخش انجام شد و تاكيد نمودم حق بهره برداري سياسي و تغير در متن بدون هماهنگي اين جانب براي ايشان وجود ندارد ، و توافق حاصل شد.

متاسفانه تيتر خبر و محتويات آن را كه بسيار غلو آميز و تحريك كننده طراحي شده بود اينجانب را متحير نمود و استفاده ابزاري روزنامه ايران از اين خبر به نقل از خبرگزاري فارس شگفت بنده و همفكرانم را دو چندان كرد.
لازم به ذكر است در خصوص استقبال مردم يزد ( كه متن صوتي آن موجود است.) بنده تاكيد كردم استقبال گسترده مردم يزد در حمايت از دولت و در جهت تقويت مباني نظام بوده است و كسي حق بهره برداري به نفع شخص و گروه خاصي را ندارد.

و اگر خاتمي نيز رئيس دولت بود شايد استقبال از اين هم بيشتر مي شد و جايگاه رئيس جمهور و كانديداي رياست جمهوري بسيار با هم متمايز است.خود شاهد هستيد كه چگونه متن عوض شده است و يك تيتر اختلاف آميز و با هدف تضعيف گروه هاي اصلاح طلب انتخاب شده است، كه بنده قويا تكذيب مي نمايم.

و اعلام مي دارم احترام به رئيس دولت اصلاحات جناب آقاي سيد محمد خاتمي و همچنين جايگاه رفيع شيخ اصلاحات نزد بنده و همه هم حزبيهايمان در سراسر كشور محرض بوده و به آن افتخار مي نماييم.و سوابق گذشته اينجانب مويد اين مطلب است.

گفتنی است :دیروز خبری با تیتر رئيس اعتماد ملي استان يزد : استقبال مردم يزد از خاتمي چشمگير نخواهد بود دومین سفر استانی رییس جمهور(107)  بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت که مورد توجه اکثر رسانه های نوشتاری و دیداری قرار گرفته ویزدفردا نیز دقایقی بعد از انتشار فارس منتشر نمود .

یزدفردا

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا