در پاسخ به مقاله «درخواست سر و سامان دادن به آموزش و پرورش یزد» حدود ساعت 11 روز 28/ 7/ 1398 نامه‌ای به امضای آقای عباسعلی دانافر به شماره 1/26028- 28/ 7/ 98 دریافت گردید.

اینجانب پس از مطالعه دقیق نامه لازم می‌داند به استحضار برساند مجدداً تمام مطالبی که در شماره 619 آیینه یزد با عنوان فوق‌الذکر منتشر گردیده تأکید و تأیید می‌نمایم و امیدواری به اصلاح دارم و پس از ارائه توضیحاتی متن جوابیه عیناً در صفحه 4 این شماره درج می‌گردد. قبل از آن لازم است در این شماره به دو نکته از جوابیه اشاره تا در آینده‌ای نزدیک به تمام موارد مندرج در نامه آقای مدیرکل پاسخ لازم در این هفته‌نامه درج گردد. در متن نامه آقای مدیرکل مواردی مشاهده می‌شود که تأسف‌بار می‌باشد. به عنوان نمونه مدیر مسئول آیینه یزد با اشاره به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) نوشته است: «توصیه را باید به دیوار کوبید»‌ (جلد 10 صحیفه امام خمینی(ره) صفحه 272) اما در استانی چون یزد که سوابق و پیشینه درخشان فرهنگی و صداقت و صراحت دارد فردی در سمت مدیرکلی دانسته یا ندانسته مطلب را تحریف نموده و با حذف کلمه «توصیه» خطاب به اینجانب می‌نویسد: «آن‌طورکه شما سفارش کرده‌اید هیچ‌گاه قصد به دیوار کوبیدن دیگران را ندارم».

مطلبی که آقای دانافر در بند 3 نامه آورده است، شاید در نوشتن آیه شریفه 54 سوره مبارکه آل عمران نیز اشتباه چاپی رخ داده باشد اما به یقین برداشتی که از آن منظور نموده نادرست و نارواست و باید پاسخگوی آن باشد و علاوه بر این‌که مکرراً واقعیت‌ها را نادیده گرفته و یا بعد از گذشت بیش از چهار ماه درخواست پاسخ دادن به نامه‌ای را شبهه‌افکنی قلمداد نموده، در سطر هشتم جوابیه نوشته‌ است: «جای بسی تعجب است که [سلطان‌زاده] هیچ‌گونه سند و مدرکی دال بر اثبات این ادعاها و تهمت‌های ناروا ارائه نمی‌نماید». اگر ایشان به اداره مشارکت‌ها در اداره کل آموزش و پرورش مراجعه و مکاتبات وزارتخانه در این رابطه را مجدداً با دقت مطالعه نماید به یقین می‌داند در آموزش و پرورش یزد چه می‌گذرد؟ و طی نامه‌هایی که از وزارت آموزش و پرورش به مرکز استان ارسال گردیده تخلف اداره کل را محرز دانسته‌اند.


جوابیه در زیر بخوانید :

http://yazdfarda.com/news/af/154965

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا