یزد فردا:محمدنبي حبيبي دبيركل حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به مواضع انتخاباتي تشكل متبوع خود، گفت: حزب موتلفه در انتخابات رياست جمهوري دهم مانند ساير دوره‌ها تلاش دارد تا خروجي جريان اصولگرا در نهايت معرفي نامزدي واحد باشد.
وي در ادامه اضافه كرد: در راستاي ايجاد وحدت حداكثري در ميان اصولگرايان، حزب موتلفه اسلامي از ماه‌هاي گذشته جلسات انتخاباتي تشكيل داده و در كنار آن با جبهه پيروان خط امام و رهبري به عنوان يكي از اعضاء آن در حال رايزني است.
حبيبي با بيان اينكه اخيراً موتلفه به عنوان يكي از 14 تشكل اصولگراي عضو جبهه پيروان با رئيس جمهور ملاقات كرده است، تصريح كرد: حزب موتلفه به همراه جبهه پيروان به رايزني‌هاي خود با ساير شخصيت‌هاي اصولگرا براي رسيدن به نامزد واحد ادامه مي‌دهد.
وي در تشريح هدف رايزني‌هاي اصولگرايان، گفت: توسعه وحدت اصولگرايان هدف اصلي اين رايزني‌ها است تا نهايتاً جريان اصولگرايي با يك نامزد واحد وارد عرصه رقابت‌ها شود.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي با تاكيد بر اينكه طبق نظرسنجي‌ها احمدي نژاد در ميان نامزدهاي اصولگرا بيشترين ميزان محبوبيت را دارد، افزود: براي تبادل نظر با اشخاص و گروه‌هاي اصولگرا اين ملاقات‌ها را ادامه مي‌دهيم.
حبيبي در خصوص استراتژي انتخاباتي موتلفه گفت: در حزب موتلفه اسلامي بنايمان رسيدن اصولگرايان به وحدت حداكثري است و بنابر معرفي نامزد اختصاصي و مستقل از جريان اصولگرا را نداريم و برنامه‌هاي انتخاباتي خود را همراه با جبهه پيروان دنبال مي‌كنيم و اگر در اين جهت به ايجاد وحدت با اصولگرايان موفق شويم طبيعتاً هم گام با ساير اصولگرايان حركت خواهيم كرد.
وي به جوسازي‌هاي جناح رقيب مبني بر تخريب آنان از سوي اصولگرايان اشاره كرد و گفت: هر وقت مصاديق تخريب را اعلام كنند ما نيز پاسخ مي‌دهيم و تشكيلاتي كه آرمين وابسته به آن است بارها دولت و مجلس اصولگرا را تخريب كرده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا