یزدفردا:معاون خدمات شهری شهردار منطقه ۴ تهران از برپایی یکصد و چهل چشمه سرویس بهداشتی در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

 

 محمد محمددوست معاون خدمات شهری شهردار منطقه ۴ تهران با اعلام این خبر و با بیان اینکه بیش از یکصد نیروی خدماتی عهده دار پاکسازی، رفت و روب و شستشوی سرویس های بهداشتی در مرز چذابه هستند، گفت: با اعزام و استقرار گروه های مختلفی از کارگران حوزه خدمات شهری در مرز چذابه، جمع آوری، ر فت روب مسیر تردد زوار، تخلیه مخازن زباله به همراه خودروهای مکانیزه در محدوده مواکب از بستان تا مرز چذابه به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات رفاهی و خدماتی منطقه ۴ در مرز چذابه گفت: در حال حاضر ضمن رفع مشکلات سرویس های بهداشتی موجود در مسیر تردد زائران، بیش از ۱۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در مسیر ۲۰ کیلومتری موکب ها جانمایی و راه اندازی شده است.

شهردار منطقه ۴ اضافه کرد: همچنین در این راستا، ضمن احداث چاه های جذبی،  ایجاد راه های دسترسی به سرویس های بهداشتی مستقر در مسیر مواکب مناسب سازی و آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

محمددوست با اشاره به انجام تبلیغات گسترده محیطی در مرز چذابه تصریح کرد:  اهتزاز پرچم ایران بر روی گیت ورودی پایانه مرزی چذابه،  اهتزاز پرچم در مسیر بستان تا چذابه، رونمایی از تمثال شهدا و همچنین اطلاع رسانی از نحوه خدمات رسانی شهرداری تهران از طریق تابلوهای راهنمای مسیر از دیگر اقدامات صورت گرفته در اربعین امسال است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵۰ موکب در مسیر شهر بستان تا مرز چذابه از طریق گروه های مردمی به ویژه بومیان محلی جانمایی و پیش بینی می شود با توجه به افزایش حجم تردد زائران تعداد موکب ها افزایش یابد.

شهردار منطقه چهار اضافه کرد: به منظور افزایش بهداشت سلامت زوار، پاکسازی و تخلیه فاضلاب سرویس های بهداشتی مرکزی پایانه های چذابه از طریق سپتیک و رفع عیب پمپ های کف کش در دستور کار روزانه قرار دارد.

 

منبع: مهر

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا