سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی با همراهی شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تفت با آتش‌نشانان این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی با همراهی "وحید فتوحی" شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تفت با آتش‌نشانان این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمی که در محل آتش‌نشانی تفت برگزار شد، "علیرضا نوکار" اظهار داشت: آتش‌نشان شغلی شریف و ارزشمند است که با فداکاری و ازخودگذشتگی و ایثار عجین شده است و بی‌شک خدمات این عزیزان در لحظات حساس حوادث ناگوار، هرگز از یاد و خاطره نجات‌یافتگان از حادثه پاک نخواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطرنشان کرد: پارها اتفاق افتاده است که آتش‌نشانی در جریان نجات سایر انسان‌ها جان خویش را در معرض خطر قرار داده و با ایثار و فداکاری مثال‌زدنی در نجات حادثه دیدگان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند که حقیقتاً جای قدردانی و تجلیل دارد.

در این دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی و آتش‌نشانان تفتی به بیان مشکلات آتش‌نشانی شهر تفت پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری شهرستان برای تخصیص اعتبار برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات جدید را خواستار شدند.

در ادامه این دیدار نیز  با اهدای لوح تقدیر، از زحمات آتش‌نشانان شهر تفت تجلیل شد.

در پایان این دیدار سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تفت با حضور بر سر مزار مرحوم "ابوالفضل کاوه" فرمانده اسبق آتش‌نشانی تفت یاد و خاطره این عزیز را گرامی داشتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا