همزمان با هفته دولت طرح آبیاری کم ‌فشار در چاه شهید باهنر و مزرعه دشت خون بافق با اعتباری بیش از هفت میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال با حضور مسوولین استان و شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با هفته دولت طرح آبیاری کم ‌فشار در چاه شهید باهنر و مزرعه دشت خون با اعتباری بیش از هفت میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری، فرماندار بافق و جمعی دیگر از مسوولان استان و شهرستان به بهره‌برداری رسید.

رئیس جهاد کشاورزی بافق در این مراسم گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ‌ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

علی اکبر رحمتیان با بیان اینکه یکی از این طرح‌ها پروژه آبیاری کم‌فشار چاه کشاورزی شهید باهنر با مساحت ۱۰۴ هکتار است اظهار داشت: هزینه کل این طرح بیش از هفت میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال است.

وی افزود: از این اعتبار بیش از ۶ میلیارد ریال کمک بلاعوض دولتی و بیش از یک میلیارد ریال نیز خودیاری کشاورزان است.

رئیس جهاد کشاورزی بافق با اشاره به اینکه طول لوله‌گذاری این طرح پنج هزار و ۳۲۴ متر لوله پلی‌اتیلن ۲۵۰ است تصریح کرد: در شهرستان بافق ۲۱۹ حلقه چاه کشاورزی فعال وجود دارد که از این تعداد ۱۳۱ حلقه مربوط به بخش کشاورزی است.











  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا