یزدفردا "سایت خبری یزد آن لاین در خبری با عنوان" اقدام عجیب حزب اعتماد ملی یزد در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب"

گزارش نموده بود که غرفه حزب اعتماد ملی یزد در نمایشگاه دستاوردهای 30 ساله انقلاب اسلامی که در حسینیه آقا برپاست در اقدامی دور از انتظار به حمایت از خاتمی پرداخت.

در پی انتشار این خبر :حمید  کارگر دبیر حزب اعتماد ملی یزد در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاریزدفردا :ضمن تکذیب این خبر افزود اینگونه حرکات غیر اخلاقی توسط سایت یزد آن لاین که به عنوان سایت ستاد انتخاباتی مهندس اولیاء نماینده محترم یزد و صدوق در مجلس هشتم در نزد افکار عمومی مطرح می باشد واقعا دور از انتظار بوده و دور از انتظار تر نحوه برخورد گردانندگان این سایت با انتشار تکذیبیه خبر فوق که توسط روابط عمومی حزب اعتماد ملی  است

وی در ادامه افزود : با وجود ارسال تکذیبیه به این سایت  دوستان  از انتشار آن خود داری نموده و به نوعی بر  انتشار تعمدی و با برنامه خبر فوق صحه گذاشتند.

وی در ادامه اظهار امیدواری نمود :مهندس اولیاء نماینده محترم یزد و صدوق که فردی مومن و متعهد و با سابقه در امر رسانه هستند  ومورد حمایت این حزب در انتخابات گذشته هم بوده اند به نوعی به حرکات انجام شده توسط اطرافیان خود با وسواس بیشتری نظارت نموده و خدای ناکرده با ادامه روند اینگونه حرکات غیر اخلاقی باعث ترویج فرهنگ انتشار اخبار کذب و دور از واقعیات در جامعه  نباشیم و برای رسیدن به هدف ،همه چیز را فدا ننمائیم .

وی در پایان   تاکید نمود :گفتمان اصلاحات همچون گفتمان عدالت طلبي هردو انتخاب مردم فهيم ايران اسلامي بوده و اميدواريم گروه يا اشخاص محدودي در پی  مصادره آراء ملت نباشند .

متن کامل تكذيبيه خبر يزد آنلاين  توسط روابط عمومی حزب اعتماد ملی یزد


پس از درج خبري با عنوان " اقدام عجيب حزب اعتماد ملي يزد در نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب " و ايراد برخي از شبهات به عملكرد شفاف حزب اعتماد ملي ، موارد زير جهت پاسخ به اين خبر مخدوش و تنوير افكار عمومي اعلام ميدارد :


اول : مراتب تقدير و امتنان حزب اعتماد ملي منطقه يزد را از مسئولين سياسي استان به خاطر اقدام بي سابقه و شجاعانه اشان در دعوت از احزاب سياسي استان براي شركت در نمايشگاه دستاوردهاي 30 ساله انقلاب ، اعلام ميداريم و اميدواريم اين حركت اصولي درسي براي مدعيان توسعه سياسي باشد و هم تداوم داشته باشد.


دوم: مطابق توافقي كه با مسئولين سياسي و نمايشگاه انجام شده بود مقرر گرديد كه كار انتخاباتي و فعاليت تبليغاتي له يا عليه هيچكدام از كانديداهاي رياست جمهوري دهم انجام نشود و حزب اعتماد ملي به منظور صيانت از اين تعامل مثبت صورت پذيرفته ، همه سعي و تلاش خود را مصروف داشته است.


سوم: با توجه به نقش بي بديل حضرت آيت الله كروبي در گسترش و توسعه احزاب (تاسيس مجمع روحانيون مبارز و حزب اعتماد ملي ) همچنين پيروزي تاريخي سيدمحمد خاتمي و گفتمان اصلاحات لذا تصاوير و فيلمهايي با محوريت معرفي شيخ اصلاحات به مردم در دستور كار بود كه بهمراه آهنگهاي انقلابي و در مانيتور 15 اينچ رايانه موجود در غرفه پخش ميگرديد.
چهارم: پخش شيريني و شكلات به مناسبت سي امين فجر پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي از مصوبات كميته مالي حزب بود كه همه روزه كام بازديدكنندگان را شيرين مي نمود و ربطي به اعلام كانديداتوري شخص خاصي نداشت.


پنجم: گفتمان اصلاحات همچون گفتمان عدالت طلبي هردو انتخاب مردم فهيم ايران اسلامي بوده و اميدواريم گروه يا اشخاص محدودي آنرا مصادره ننمايند و با ب گفتگو و نقد عملكرد هردو ديدگاه كه البته امتحان خود راپس داده اند فراهم آيد.
با تشكر :روابط عمومي حزب اعتماد ملي منطقه يزد

 

خبر منتشره توسط یزد ان لاین :

 
اقدام عجیب حزب اعتماد ملی یزد در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب
به گزارش یزدآنلاین، غرفه حزب اعتماد ملی یزد در نمایشگاه دستاوردهای 30 ساله انقلاب اسلامی که در حسینیه آقا برپاست در اقدامی دور از انتظار به حمایت از خاتمی پرداخت. سرویس سیاسی یزدآنلاین گزارش داد : مسئولان این حزب در استان یزد پس از اعلام رسمی کاندیداتوری سید محمد خاتمی در انتخابات رئیس جمهوری دهم، با پخش تصاویر و فیلم های دوران ریاست جمهوری وی بر روی LCD بزرگ به حمایت از وی پرداختند. این اقدام دور از انتظار اعتماد ملی که با پخش شیرینی بین مردم همراه بود، با استقبال گسترده بازدیدکنندگان نمایشگاه روبرو شد.
لازم به ذکر است این اقدام موجب نارضایتی برخی از مقامات دولتی یزد شده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا