یزدفردا:دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از مراکز درمانی اندیمشک و مسجد سلیمان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وبدا، دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر مهران ورناصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و جمعی از مسئولین از پروژه در حال احداث بیمارستان بخش الوار گرمسیری بازدید کرد.
معاون درمان وزارت بهداشت  سپس در جلسه رسیدگی به مشکلات بیمارستان بخش الوار گرمسیری اندیمشک ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در امر خدمت رسانی صادقانه به مردم، گفت: با توجه به تاکید دولت در راستای ارتقای سطح سلامت مردم و افزایش جمعیت، پیگیری مشکلات مراکز درمانی در حال احداث از جمله این بیمارستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 وی همچنین از مدیران ادارات مربوطه خواست حداکثر مساعدت و حمایت خود را در امر راه اندازی این بیمارستان داشته باشند تا بهبود وضعیت سلامت مردم در این شهرستان رقم بخورد.

 دکتر جان بابایی در ادامه این سفر از بیمارستان ۲۲ بهمن جدید و قدیم مسجد سلیمان بازدید کرد.
وی ضمن دیدار با بیماران، میزان رضایت مندی از خدمات ارائه شده در این مراکز را مورد ارزیابی قرار داده و از نزدیک در جریان مشکلات و نیازمندی های این بیماران قرار گرفت.
گفتنی است، در این سفر دکتر رضایی رییس اداره بودجه و اعتبارات معاونت درمان و مهندس محمودی  مشاور معاون درمان ، دکتر جان بابایی را همراهی کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا