"فرید ابوالحسنی" رئیس مرکز تحقیقات سلامت یزد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری، پیرامون تکمیل درمانگاه تخصصی دیابت شهرستان تفت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "فرید ابوالحسنی" رئیس مرکز تحقیقات سلامت یزد با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری پیرامون تکمیل درمانگاه تخصصی دیابت شهرستان تفت دیدار و گفت‌وگو کرد.

"فرید ابوالحسنی" در این دیدار اظهار داشت: ساخت درمانگاه تخصصی دیابت شهرستان تفت از اوایل سال 97 با کمک خیرین شهرستان آغازشده است.

رئیس مرکز تحقیقات سلامت یزد در ادامه افزود: در این درمانگاه سعی خواهد شد برای درمان دیابت از روش‌های نوین استفاده شود و بسته خدماتی مناسب به بیماران دیابتی ارائه خواهد شد.

"علیرضا نوکار" نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های رئیس مرکز تحقیقات سلامت یزد خاطرنشان کرد: راه‌اندازی درمانگاه تخصصی دیابت، با استقبال مردم شهرستان روبرو و خدمات مناسبی برای بیماران دیابتی شهرستان در این درمانگاه ارائه خواهد شد و نمونه مشابه در مرکز استان هم مورد استقبال مردم قرارگرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در ادامه افزود: سعی خواهد شد برای تکمیل این درمانگاه از پتانسیل خیری شهرستان استفاده شود تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

ذکر این نکته ضروری است که درمانگاه تخصصی دیابت شهرستان تفت در کنار موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) تفت در حال ساخت است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا