يزدفردا "سعید صادقی مقدم :دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیست و دوم خرداد ماه سال آینده در سراسر ایران برگزار می شود و اشخاص، طیف ها و گروه های مختلف سیاسی تلاش می کنند تا با معرفی فردی که اقبال بیشتری در تصاحب آرای عمومی دارد شانس خود را برای در دست گرفتن امورات اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش دهند.

در این راستا مدتی است نام چند نفر از چهره های سیاسی و محبوب دولت های گذشته بیش از دیگران بر سر زبان ها افتاده که البته این امر تنور انتخابات در کشورمان را گرم کرده و رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است.

اگر جناح های مختلف کشور را به دو گروه دسته بندی کنیم به احتمال قریب به یقین \"محمود احمدی نژاد\" رییس جمهور کنونی کشورمان حمایت قاطع یک جناح را به خود معطوف می کند اما اوضاع و احوال در جناح دیگر هنوز مشخص نیست یا اگر هم مشخص شده تاکنون به اطلاع عموم نرسیده است.

طولانی شدن زمان اعلام قطعی ورود چهره مورد حمایت این جناح، اذهان مردم را تا حدودی آشفته نموده به طوریکه عده کثیری از مردم به طور جدی و با انتقاد شدید خواستار صداقت و شجاعت نامزدها و پایان دادن به آشفته بازار معرفی یک کاندیدا از سوی جناح مورد نظر هستند.

البته تاکنون چند چهره شاخص از گروه ها و طیف های مختلف سیاسی کاندیداتوری خود را برای انتخابات به طور رسمی اعلام نموده اند که به عقیده نگارنده٬ این افراد شانس زیادی برای تبدیل شدن به شخص دوم مملکت نخواهند داشت.

با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات و برگزاری نشست های مقدماتی به منظور هر چه باشکوه تر برگزار نمودن این انتخابات در سراسر کشور، انتظار می رود وضعیت حضور یا عدم حضور چهره هایی که نام آنها بر سر زبان ها افتاده هر چه سریعتر مشخص شود تا حداقل اذهان مردم در این هیاهوی تبلیغاتی در خصوص ورود چهره مطرح آن جناح خاص آرام گیرد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا