یزدفردا :میرزا محمد کاظمینی :(قال ا... تعالی: و یبین ا... لکم الایات وا... علیکم حکیم((ایه 18 سوره نور)))

 
 
 
 
 
 

((و خدا آیات خود را برای شما بیان فرمود که او به حقایق امور و اسرار وباطن خلق دانا ومصالح بندگان و نظام عالم کاملا آگاه است.))

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ــ یکشنبه 6/11/1387 در برنامه دو قدم مانده به صبحِ سیمای جمهوری اسلامی مصاحبه ای با جناب آقای کلهر مشاور آقای دکتر احمدی نژاد رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران به عمل آمد. ایشان در صحبت هایشان چنین فرمودند:(( من در زمان حضرت امام (ره) و در زمان مقام معظم رهبری طی دو دوره رئیس مرکز موسیقی کشور بودم وهرگز اجازه ندادم موسیقی سانسور شود ونه تنها در زمان رهبری معظم انقلاب بلکه در زمان حضرت امام (ره) نیز ما موسیقی پاپ داشته و اصرار بر اجرای آن داشتیم و در مورد سینما نیز معتقدم اصلا سانسور نباید باشد وهر کس باید بر اساس نظرات خودش فیلم بسازد ))!! و 2 ماه قبل هم در همین برنامه از فردین بازیگر سینمای دوران پهلوی و فیلمهای آنچنانی تجلیل شد.

 
 
 
 
 
 

ــ آقای دکتر اردشیر لاریجانی مشاور محترم حضرت آیت ا... هاشمی  شاهرودی و از جمله کسانی که مشهور به تمایل به ارتباط با دول غربی هستند در نشست جامعه اسلامی مهندسین چنین فرمودند که ((در کشور ما توجه به برنامه ریزی اصلا صورت نمی گیرد برنامه ریزی در کشور ما یک ((جوک )) است .و از نبود بــرنامه ریــزی انـــتقاد می نمایند.)) (روزنامه آفتاب مورخ دوشنبه 7 بهمن ماه 1387)

 
 
 
 
 
 

ــ جناب آقای دکتر سید شمس الدین حسینی وزیر محترم اقتصاد و دارایی دولت نهم در اجلاسیه تغییر و تحول اقتصادی استان گرگان چنین فرمودند))عملکرد اقتصادی ما قابل دفاع نیست ، تورم را همه احساس می کنند واین امر مبین کاهش نرخ رفاه است وبا شاخص های مطلوب فاصله داریم.....))

 
 
 
 
 
 

( اعتماد ملی مورخ شنبه 21/10/1387..)...و آقای اسدا... عسکر اولادی می فرمایند: وضعیت کشور از لحاظ اقتصاد بین المللی فَشَل است.(پرچین رازشماره 298 مورخ 29/7/1387).

 
 
 
 
 
 

ــ ازسویی آقای محمد علی ابطحی ریاست دفتر ومعاونت پیشین رئیس جمهور سابق در وب سایت خود از قول حجت الاسلام والمسلمین صدوقی امام جمعه محترم یزد چنین آورده اند:

 
 
 
 
 
 

((دوست بزرگوارم آقای صدوقی ، امام جمعه ی یزد نقل می کرد: بعد از دوم خرداد یکی از روحانیون که خیلی علیه آقای خاتمی تلاش کرده بود را دیدم .گفت کتابی نوشته ام که تمامی آیات واحادیثی که به نوعی به محتوای اکثرهم لایعقلون (اکثریت عقل وشعور ندارند) اشاره دارد را جــمع آوری کرده ام .آقای صدوقی می گفت پاسخ دادم لابد اگر آقای ناطق نوری انتخاب شده بود کتابی در مورد احادیثی که می گوید یدا... مع الجماعه (دست خدا با اکثریت است) می نوشتی!

 
 
 
 
 
 

خدا نکند دین ابزار سیاست قرار گیرد که بد جوری می شود از آن سوء استفاده کرد والبته بدجوری هم جامعه را نسبت به دین بدبین می کند!)) و آیت ا... محیی الدین حائری شیرازی نیز قریب  به همین مضامین در حظیره هفته پیش فرمودند که ((وقتی مردم نماز وعبادت ما را می بینند به ما اعتماد می کنند و خدا نکند که خلاف ظاهر عمل کنیم ))

 
 
 
 
 
 

نتیجه:

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 

1ـ در سال 1379 زمانی گروه آرین در سالن شهید صدوقی یزد موسیقی اجرا کردند که به صورت دوره ای در استانها اجرا داشتند و با همکاری ارشاد و صدا وسیما و یکی از کانو نهای تبلیغاتی یزد اجرای برنامه کردند ، در اعتراض با آن برنامه دهها اطلاعیه صادر گردید وکار به شورای فرهنگی عمومی استان کشید و آقایان سفید، صحرائی و حقیر مشمول عنایات خاصه صادر کنندگان اطلاعیه قرار گرفتیم .براستی چرا؟ چرادر شرایط فعلی در مورد اجراهای مشابه وتندتر در سطح کشور وسخنان جناب آقای کلهر اطلاعیه ای صادر نمی شود؟

 
 
 
 
 
 

2 ـ هرگز از یادداشت من برداشت سیاسی و انتخاباتی نفرمائید چون شخصا نه وابستگی به جناح چپ داشته و نه راست و حتی در پاره ای موارد از منتقدان جدی آقای خاتمی هستم و در زمانی مناسب به آن خواهم پرداخت. اما آیا شایسته مدیریت استان این است که چند تن از مدیران کل نمازشان را شکسته می خوانند چون هفته ای چند روز یا ماهی چند روز بیشتر در استان به سر نمی برند!! آیا اینها مصداق جوک بودن برنامه ریزی نیست!!

 
 
 
 
 
 

3 ـ آیا سزاوار است مدیرانی باشند که بر خلاف ضوابط اداری چندین سال از 30 سالگی خدمت آنان گذشته و هنوز به جای بازنشستگی منصب دار بخش های اجرایی استان می باشند؟.

 
 
 
 
 
 

4 ـ آیا انتصاب جناب آقای عاصی اقدام درستی بود هر چند که وی این تقوی و شهامت را داشت که بگویند نمی خواهم و وزارت کــشوررا در تــنگنا قــرار داده تا استاندار جــدید رامنصـــوب نـمایند.

 
 
 
 
 
 

(بدیهی است پذیرش اولیه بدون یک ساعت کار مدیریتی کردن جای بحث دارد.)

 
 
 
 
 
 

5 ـ قطعااستاندار محترم جناب آقای محمد رضا فلاح زاده توجه به این نکته نموده اند که ملاک عمل تجربه، علم ـ تقوی و توانائی افراد در انتصابات باید باشد وبرای مثال یکی از اقدامات پسندیده ایشان انتصاب آقای بابائی به عنوان معاونت برنامه ریزی و حجه الاسلام و المسلمین رحمانی و سرهنگ دشتی به عنوان مشاورین است. اما معاونت عمرانی ایشان جدای از تعهد دینی که دارندآیا از تجریه و برش کاری برخوردارند؟ وعملکرد مدیریت آموزش فنی حرفه ای ـ بهزیستی ـ برخی فرمانداران و بعضا روسای بعضی از مراکز آموزش عالی ، قابل دفاع است؟

 
 
 
 
 
 

 البته ادارات خوبی چون مخابرات ودادگستری نیز وجود دارد و در مجموع پیشنهاد می نمایم یک موسسه بی طرف ارزیابی کند که مدیریتهای استان در سالهای اخیر قوی تر شده یا ضعیفتر .

 
 
 
 
 
 

شاید نتیجه نظر سنجی تلنگری برای حضرات باشد

 
 
 
 
 
 

ــ دوستان گرامی آنچه بیان شد جهت رفع معضلات استان است انشاء ا... منبعد بدون تامل و بر اساس منافع گروهی وحزبی تصمیم گیری نشود تا خدای ناکرده حقوق مردم پایمال نگردد.

 
 
 
 
 
 

ــ در کتاب اندرزها و حکایات  مطلب زیبایی آمده است که علی رغم طولانی شدن نوشتار به عنوان حسن خــــتام وهــــشدار به خودم ودوستان خواننده پند نامه زیر را تقدیم می دارم : انشاء ا... عاقبت به خیر شویم.

 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 

((روزی حضرت موسی از محلی عبور می کرد .،به چشمه ای در کنار کوه رسید ، با آب آن وضو گرفت و بالای کوه رفت تا نماز بخواند . در این موقع اسب سواری به آنجا رسید .برای آشامیدن آب از اسب فرود آمد و در موقع رفتن ، کیسه پول خود را فراموش کرده وجا گذاشت ورفت .

 
 
 
 
 
 

بعد از او چوپانی رسید وکیسه را مشاهده کرد و آن را برداشت و رفت . پس از چوپان پیر مردی به چشمه آمد .آثار فقر و تنگدستی از ظاهرش آشکار بود . دسته هیزمی بر روی سر داشت ، هیزم را یک طرف نهاده  وبرای استراحت کنار چشمه دراز کشید .

 
 
 
 
 
 

چیزی نگذشت که مرد اسب سوار بازگشت و اطراف چشمه را برای پیدا کردن کیسه خود جستجو کرد ولی آن را پیدا نکرد .از پیرمرد پرسید ، او هم اظهار بی اطلاعی کرد .سخنانی رد وبدل شد و کار به زد وخورد کشید .اسب سوار آن قدر پیر مرد هیزم شکن را زد تا این که جان داد.

 
 
 
 
 
 

حضرت موسی عرض کرد پروردگارا این چه پیش آمدی بود ، عدل در این قضیه چگونه است ؟ پول را چوپان برداشت ولی پیر مرد مورد ستم واقع شد ؟! خطاب رسید موسی!همین پیر مرد پدر همان اسب سوار را کشته بود .بین این دو قصاص انجام گردید . پدر اسب سوار هم به پدر چوپان به همان اندازه پول بدهکار بود ، از این رو حق به حق دار رسید .  من از روی عدل و داد حکومت می کنم........))

یزدفردا

 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا