یزدفردا "مسابقات فوتسال یادواره شهید سید حسن میروکیلی به میمنت دهه فجر در سالن ورزشی شهید صدوقی مهریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي يزدفردا در مهريز، در اولین روز از این رقابت‌ها كه با حضور 30 تیم و در قالب 5 گروه 6 تیمي برگزار مي‌شود، تیم بازار نو در مقابل تيم شهرک قدس با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد، تيم پیروزی بیدک در مقابل تيم شهید ابویی مولود آباد با تساوی يك بر يك متوقف شد، ديدار دو تيم سید حسن میروکیلی و شهید باهنر نيز با تساوي دو بر دو خاتمه يافت و تيم موبایل ملک با حساب 4 بر يك تيم نیروی انتظامی را از پيش روي برداشت.

حجت السلام جعفر پور رئیس ستاد دهه فجر مهریز در مراسم افتتاحیه این دوره مسابقات که با حضور اعضاء شورای اسلامی مهریز و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد، پیرامون اهمیت گرامیداشت دهه فجر و لزوم توجه به جوانان و تقویت ورزش سخناني ايراد کرد.
همچنین در این مراسم سالن مجموعه  ورزشی شهید صدوقی مهریز به نام شهید سید حسن میروکیلی نام گذاری شد.

گفتني است، اين ‌مجموعه ورزشی در شهرک شهید رجایی شهرستان مهریز واقع شده و شامل زمین چمن، سالن ورزشی و ساختمان اداری مي‌باشد.
در ادامه مسابقات فوتسال یادواره شهدای کارگر شهرستان مهریز كه به میزبانی اداره کار و امور اجتماعی این شهرستان برگزار مي‌شود نيز تيم شهدای کارگر با نتيجه 12 بر 4 تيم شهید فضل الله حاج قاسمی را شكست داد، تيم امیرالمومنین در مقال تيم شکیب متحمل شكست 4 بر 3 شد و تيم موسسه مهرآفرین با نتيجه 6 بر 2 مغلوب تيم مهمانسرای خورمیز شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا