یزدفردا "سيد حسين پايدار اردكاني - ديروز صبح بود كه يكي از دوستان تماس گرفت و خبر از " صدور دستور استاندار يزد مبني بر توقف عمليات تكميل پارك و بوستان آزادي و بركه تفريحي آن به دليل وجود در منطقه مورد مناقشه اردكان و ميبد!! "داد . باز هم همان زخم كهنه هميشگي و باز هم قصد گل آلود كردن آب و ماهيگيري.
با دوستانم در شهرداري و فرمانداري تماس گرفتم . بيشتر اين بحث را در حد شنيده ها و شايعات مي دانستند تا يك دستور رسمي و لازم الاجرا . حتي دوستان شهرداري اعلام كردند كه چون پرو‍ژه بركه تفريحي پارك آزادي در زمره پروژه هايي است كه بايد تا آخر سال بهره برداري شود ، قرار است مراسمي نيز جهت افتتاح اين پروژه در محل و با حضور مردم و مسئولين اردكان برگزار گردد .
به نظر مي رسد عده اي قصد دارند تا با سوء استفاده از جايگاه مسئولين ارشد اجرايي استان و با پخش چنين شايعات كذايي و بي پايه و اساس، پروژه جنگ رواني و بهره برداري تبليغاتي خود در اين وادي را كليد بزنند .
قطعاً استاندار محترم يزد به خوبي مي دانند كه مردم شريف اردكان، يكدل و متحد و يك صدا در كنار مسئولينشان به احدي اجازه دست درازي به حق و حقوق خود و تجاوز به حريم و محدوده قانوني و مستند ديارشان – كه مورد تاييد همه مقامات و مراجع قانوني كشور است – نخواهند داد .
اطمينان دارم كه مسئولين شهرستان اردكان نيز با هماهنگي كامل و با جسارت و تدبير مقتضي، در مقابل اندك صداهاي ناحقي كه براي تضييع حقوق مردم اين سامان به هوا بلند است ، موضعي قاطع خواهند گرفت .
گمان هم نمي كنم، كسي به خود جرات دهد تا با دم شير بازي كند . خيلي اين بحثها را جدي نمي گيرم ، چون ظاهراً يك شوخي كوچولوي بي مزه بيشتر نيست .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا