محمد جواد برزگر منشادي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرماندار مهریز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس، ارتحال امام خمینی‌(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام عظیم الشان برای نوجوانان و جوانان جامعه امروز ضروری است.

برزگر منشادی افزود: حرکت‌های اسلامی و جهادی امروز در اقصی نقاط جهان به برکت انقلاب اسلامی و صدور فرهنگ انقلاب الهی و مردمی به دست امام خمینی(ره) ایجاد و بارور شده به وجود آمده است.

وی با بيان اينكه استمرار و عظمت انقلاب در تاکید بر شخصیت امام راحل است بیان داشت : عزت، اقتدار و صلابت کنونی جمهوری اسلامی در داخل و خارج مرهون زحمات و تلاش‌ها و مبارزات امام خمینی(ره) است.

برزگر منشادی ادامه داد: امسال با توجه به تحرکات جدید دشمنان علیه اسلام و انقلاب و موضوع تروریسم خواندن سپاه از سوی آمریکا که همواره از اول انقلاب مورد عداوت نظام سلطه قرار داشته است، حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار ضرورت دوچندان یافته است


عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهريزگفت: تلاش برای برگزاری باشکوه و گسترده روز جهانی قدس لازمه ثبات هر چه بیشتر و قوام جمهوری اسلامی و از یادگارهای بسیار بزرگ و بین‌المللی امام راحل است که باید همواره گرامی داشته شود.

حجت السلام محی الدینی افزود: روز قدس از روزهای بزرگ در اسلام و یکی از ایده‌ها و تفکرات عالی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر حمایت از مظلومان جهان و مردم بی دفاع فلسطین در جهان کخ باید بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بی خردی و بی‌تدبیری زیادی را انجام داده یادآوری کرد: امروز نیروهای مسلح ایالات متحده نباید در هیچ جای جهان احساس امنیت کنند و باید بدانند مردم مسلمان پاسخ این یاوه‌گویی‌ها و یاوه‌سرایی‌ها را خواهند داد. و تاوان این بی خردی ها و بی تدبیرهای خود را خواهند داد.


امام جمعه مهريز تصریح کرد: همچنانکه مردم با بصیرت ایران اسلامی و شهرستان مهريز در اوج فشارهای اقتصادی، در راهپیمائی ۲۲ بهمن حضوری تاریخی و حماسی از خود نشان دادند، بدون تردید در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز چنین خواهند کرد.


در اين جلسه مقرر گرديد راهپيمايي روز جهاني قدس ، اخرين جمعه ماه مبارك رمضان از ساعت 11 و نيم صبح از ميدان شهداي گمنام مهريز شروع و در مسجد جامع ولي عصر (عج) خاتمه يابد.

همچنين مقرر شد مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام راحل در روز 13 خرداد ماه از ساعت 18 در ميعادگاه نماز جمعه مهريز برگزار شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا