یزدفردا "‌معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني از تشکيل ديوان حکميت ورزشي در کشور خبر داد .
اين ديوان به اختلافها و منازعاتى که در ورزش کشور رخ مي دهد رسيدگى خواهد کرد

به گزارش یزدفردا و به نقل از ايرنا، مهندس محمد علي آبادي در حاشيه بازديد از پروژه هاي ورزشي قم افزود : اين ديوان به اختلافات و منازعاتي که در ورزش کشور رخ مي دهد رسيدگي خواهد کرد.
وي افزود : در حال حاضر جلسات مقدماتي جهت تشکيل اين ديوان در سازمان تربيت بدني شروع شده که پس از تدوين اساسنامه آن از سوي معاونت حقوقي سازمان تربيت بدني ، جهت تصويب نهايي به معاونت حقوقي هيات دولت ارسال خواهد شد.
وي درادامه با اشاره به توجه به بحث کاهش تمرکز امور ورزشي درتهران گفت : با انتقال برخي باشگاه هاي ورزشي به استانها و شهرستانها قصد داريم اين هدف مهم را در امر ورزش محقق کنيم .
علي آبادي همچنين در بخش ديگري از اين مصاحبه به حضور باشگاه صباباتري در استان قم اشاره کرد و گفت : جهت ميزباني هرچه بهتر قم در جام باشگاه هاي آسيا تا کنون کمک هاي متعددي از سوي سازمان تربيت بدني صورت گرفته است .
وي افزود: کليه کمک هاي صورت گرفته در راستاي اعتلاي فوتبال ملي و حضور هرچه قوي تر باشگاه صباي قم در جام باشگاه هاي آسياست .
وي افزود : با توجه به اين که استان قم براي اولين با ميزباني جام باشگاه هاي آسيا را تجربه مي کند ،اميدواريم بازرسان AFC ورزشگاه يادگار امام ( ره ) را مورد تاييد قرار دهند .
رييس سازمان تربيت بدني در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازي در امر ورزش گفت : متاسفانه صدا و سيما و برخي رسانه ها در مورد مسائل حاشيه اي ورزش فقط جنبه هاي منفي را برجسته تر مي کنند و اين در حاليست که جنبه هاي منفي ورزش کمتر از يک درصد است .
وي افزود: ورزش هم به قشر ورزشکار و هم به قشر عادي جامعه تعلق دارد و متاسفانه تضادهايي که در کار با برخي از رسانه ها داريم کار ما را در ورزش سخت کرده است .

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا