یزدفردا "حسین انتظاری زارچ دانشجوی نمونه رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هفدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی وزارت علوم و تحقیقات به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی و از سوی دکتر محمود احمدی نژاد مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش یزدفردا: وزارت علوم تحقیقات و فناوری در هفدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه دانشگاهها و مراکز اموزش عالی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری از حدود دو میلیون دانشجو سراسر کشور با توجه به فعالیتهای علمی، پژوهشی، هنری، فرهنگی و ... اقدام به انتخاب 40 دانشجوی برتر نمود که از این تعداد حسین انتظاری زارچ دانشجوی عمران دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز به عنوان برگزیده انتخاب شد.
این مراسم روز سی دی ماه با حضور وزیر علوم، معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت و جمعی از اساتید و شخصیتهای برتر کشوری برگزار شد و از بین 40 برگزیده دانشگاههای کل کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، فردوسی مشهد، تربیت مدرس و ...، حسین انتظاری زارچ دانشجوی نخبه گروه عمران دانشگاه نیز به عنوان برگزیده انتخاب و لوح تقدیر ریاست جمهور و تندیس را وزارت علوم با خود همراه نمود.
به گزارش خبرنگار آنا : برای انتخاب یک دانشجو می بایست علاوه بر معدل بالا، داوطلب دارای سوابق پژوهشی(مقالات، طرح پژوهشی، تألیف کتاب و ...)، فعالیت در باشگاهها و انجمن های علمی معتبر کشور، فعالیت سیاسی مذهبی، کسب عنوان در جشنواره های ادبی هنری، مسابقات ورزشی، قرآنی و ... در کارنامه خود داشته باشد که وی با دارا بودن شرایط لازم پس از انتخاب در واحد، مدارک مربوطه به منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی ارسال و پس از گزینش در منطقه به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال می شود که نهایتاً پس از گزینش برگزیده ها به وزارت علوم به جهت رقابت با دیگر دانشجویان سراسر کشور ارسال می شود.
لازم به ذکر است گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی یزد از گروههای موفق کشور می باشد که تاکنون علاوه بر افتخارات زیادی در عرصه های ملّی بتن موفق به کسب مقام دوم در مسابقات جهانی بتن ACI امریکا شده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا