یزدفردا "به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران براي اولين بار طرح فروش تلفني انشعاب برق به صورت تماس با تلفن 121در شهرستان يزد و با هدف ارتقای کيفيت خدمات و رضايت مشترکين آغاز شد.
با پيشرفت علم وتکنولوژي وتغيير افکار و سليقه مردم و به تبع آن افزايش نياز مشتريان و لزوم تغيير درنحوه ارائه خدمات و استفاده از روشهاي نوين و پاسخگويي به نيازهاي امروز مراجعين، شرکت توزيع نيروي برق استان يزد با بهره گيري از توان کارشناسان وکارکنان خود رويکردي مناسب با نگرش جديد را براي کرامت مراجعين خود گشوده است.
در اين طرح متقاضيان طي تماس با تلفن 121 اطلاعات مورد نياز در خصوص نحوه خريد انشعاب را به مسئول اپراتور 121 ارائه مي نمايند . بعد از ثبت درخواست، مسئولين خدمات مشتركين از محل بازديد نموده و فيشهاي هزينه انشعاب را به متقاضي جهت پرداخت تحويل مي نمايند. بعد از پرداخت فيشهاي مربوطه و اعلام متقاضي به تلفن 121، ماموران اين شركت نسبت به نصب انشعاب اقدام خواهند نمود.
اين طرح موجب كاهش اتلاف وقت شهروندان، کاهش تردد های غير ضروری، کاهش زمان نصب انشعاب و ارتقای کيفيت خدمات دهی شده و مشترك در هر زمان و مكاني و بدون مراجعه حضوري مي تواند نسب به درخواست خود اقدام نمايد.

لازم به ذكر است اين طرح تنها در خصوص درخواست انشعاب تكفاز و در محدوده شهرستان يزد اجرا ميگردد.

یزدفردا  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا