یزدفردا:علیرضا دهقانپور در گفت‌وگو با خبرنگار يزدفردادرمهريز اظهار داشت: کارکنان و پرسنل دانشگاه پیام نور مهریز تمام تلاش خود را برای احیا محیطی خوب و آرام با حداکثر امکانات آموزشی جهت پیشرفت و ارتقاء بخشیدن به سطح علمی دانشجویان دانشگاه پیام نور به کار می‌گیرند.
 
وي افزود: برای وسعت بخشیدن و توسعه قسمت ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه اقدامات زیادی صورت گرفته که با همکاری و مسئولان شهرستان و پیگیری‌های مکرر مسوولان دانشگاه توانستیم امکانات مفید آموزشی برای دانشجویان فراهم نمایيم.
 
دهقانپور ادامه داد: خریداری لوازم سمعی بصری از قبیل 11 دستگاه تلویزیون رنگی و11 دستگاه ویدئو پروژکتور و 40 دستگاه رایانه از جمله اقدامات صورت گرفته در زمینه فراهم کردن امکانات آموزشی برای دانشجویان دانست.
 
رييس دانشگاه پيام نور مهريز در ادامه از اقدامات صورت گرفته در سطح توسعه فضای ساختمانی دانشگاه را حصار کشی دانشگاه به طول يك هزار و 400 متر و به ارتفاع 2 متر که با هزینه‌ای بالغ بر 4  میلیارد و 200 میلیون ریال صورت گرفته، جدول گزاری محوطه دانشگاه به طول يك هزار و 400 متر و ساخت مرحله اول فاز دوم واحد آموزشی با زیر بنای 2 هزار و 100 متر مربع در دو طبقه و ساخت اتاق سردخانه به گنجایش 7 تن که هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیون ریال در برداشته است، عنوان كرد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا