سرمربی مس رفسنجان گفت: امیدوارم که بتوانیم در نهایت بقای خود را در لیگ حفظ و جایگاه بهتری در پایان فصل داشته باشیم.

میشو کرستیچویچ بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر می کنم نتیجه تساوی  دو بر دو نتیجه فوق العاده ای باشد چرا که پرسپولیس پاکدشت به همراه گل گهر سیرجان دو تیم از بهترین های لیگ یک امسال هستند.

وی افزود: یک امتیاز برای ما ارزشمند است اما ما بازی را بد شروع کردیم و در ابتدا یک گل بسیار مفت خوردیم. در نیمه دوم با انگیزه مضاعفی و با صحبتهایی که انجام دادیم بچه ها موفق شدند نتیجه را جبران کنند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه پرسپولیس پاکدشت دو بر یک جلو افتاد بازیکنان ما از نظر روحی روانی شرایط خوبی داشتیم و خوشبختانه توانستیم بازی را مساوی کنیم و این تساوی انگیزه خوبی برای ادامه بازیها است.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه با توجه به اینکه بقای ما در لیگ یک هنوز قطعی نشده این تساوی می تواند یک حرکت رو به جلوی خوبی باشد، برای بازیکنان پاکدشت و سرمربی آن آقای فکری نیز در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.

کرستیچویچ در خصوص اعتراضات به داوری نیز افزود: یکسری اشتباهات هم به ضرر و هم تیم مقابل بود اما هیچکدام عمدی نبود و در نتیجه نهایی تاثیری نداشت.

سرمربی مس رفسنجان گفت: سوتهایی که داور زد مشکوک نبود و تاثیری در نتیجه نداشت اگر چه قبول دارم بازیهای این چنینی بازیهای سخت و حساسی است و داوری آن به این راحتی نیست.

کرستیچویچ درباره نتایج تیم مس رفسنجان در نیم فصل دوم نیز گفت: در ابتدای نیم فصل دوم از شش بازی چهار بازی را خارج از خانه برگزار کردیم و فقط دو بازی را میزبان بودیم و بازیهای سختی را از این به بعد داریم با این حال در این پنج بازی توانستیم ۱۰ امتیاز بگیریم که معتقدم نتیجه خوبی است.

وی اضافه کرد: امیدوارم که بتوانیم در نهایت بقای خود را در لیگ حفظ کرده و جایگاه بهتری در پایان فصل داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ دسته اول، تیم های فوتبال سرخپوشان پاکدشت و مس رفسنجان عصر امروز در ورزشگاه شهدای اسلامشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

سلمان بحرانی در دقیقه ۵۵ و اکبر صغیری در دقیقه ۸۸ گلهای مس رفسنجان و شاهین مجیدی در دقیقه ۳ و محسن طرحانی در دقیقه ۶۷ گلهای سرخپوشان را به ثمر رساندند./ مهر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا