​معاون فني و نظارت اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد گفت: ساختمان مركزي اين اداره کل به تجهيزات به‌روز در حوزه آي‌تي مجهز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد، حامد معتمدي با اشاره به سفر مديركل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور به استان يزد، اظهار داشت: مهندس متولي و معاونان وي با حضور در استان يزد و بازديد از ساختمان مرکزی اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان، قول تامين بودجه براي تجهیز دیتا سنتر اين ساختمان را دادند.

وي با اشاره به بازديد اين گروه از نرم‌ افزارهاي طراحی شده توسط اداره فناوری و ارتباطات اين اداره كل که در سطح ملی در حال استفاده می باشد، عنوان كرد: مقرر شد بودجه تمام زيرساخت ها و سيستم هاي حفاظتي و امنيتي قسمت سرور ساختمان مركزي تامين و از نوآوري‌ها و تجهيزات به روز دنيا در اين زمينه استفاده شود.

معتمدي ادامه داد: با توجه به تخصصي بودن سرور، پيشنهاد شد كه اين امر از تعهد پيمانكار ساختمان خارج شود و با پيمانكار داراي مجوز آي تي قرارداد جديد منعقد شود.

وي يادآور شد: اگر اعتبار محقق شود، اواخر بهار 98 امكان عقد قرارداد فراهم مي شود و ظرف شش ماه نيز، این پروژه به پايان خواهد رسید

حامد معتمدی در پایان، از تلاش های میرجلیلی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در رابطه با طراحی زیر ساخت ها و سامانه های ملی در حال استفاده، تقدیر و تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا