جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهاباد روز دوشنبه 30بهمن97 به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای ستاد با موضوع اشتغال و کارآفرینی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهاباد روز سه شنبه 30بهمن97 به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای ستاد با موضوع اشتغال و کارآفرینی در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد با بیان اینکه مهم ترین اولویت ما برنامه ریزی برای امور جوانان است گفت: جوانان محور حرکت جامعه در مسیر تحول و توسعه هستند و اهمیت دادن به جوانان در نظام جمهوری اسلامی تأثیرات عظیمی در عرصه های مختلف به همراه داشته است.

"محمد هوشمند" با اشاره به مسائل و مشکلات جوانان گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های دولت، جوانان و خانواده ها است.

وی افزود: در این رابطه باید با استفاده صحیح از پتانسیل و ظرفیت های موجود، برگزاری دوره های مهارت آموزی برای جوانان و تسهیلات اشتغالزایی، زمینه ایجاد اشتغال زایی پایدار در سطح شهرستان را فراهم نمود و لذا مسئولان دستگاه های اجرایی برای ایجاد اشتغال در شهرستان و جذب اعتبارات استانی باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

در ادامه مسئولین ادارات در زمینه اشتغالزایی، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای توانمندسازی جوانان ارائه نمودند.

گفتنی است در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در شهرستان از ابتدای امسال تاکنون 146 طرح به مبلغ 10 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی که تاکنون مبلغ شش میلیارد و 700 میلیون ریال برای 70 طرح که به طور متوسط هرکدام 150 میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت شده است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا