رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه از برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد افزایش آمادگی مردم در برابر مخاطرات و حوادث غیرمترقبه توسط مربیان این جمعیت درسطح شهرستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت : هلال احمر نقش محوری در تعریف ذاتی مسئولیت آموزشی دارد و در این راستا با کسب آمادگی های لازم می توان بحران را مدیریت کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه با بیان اینکه آمادگی عمومی در برابر مخاطرات از اهداف برگزاری این دوره ها است افزود: این آموزش ها در طول سال و به صورت مستمر برگزار می شود و هدف از آن افزایش توان اجرایی و عملیاتی در هنگام مقابله با حوادث و بلایای طبیعی است.

وی افزود: حاضران در این کارگاههای آموزشی با مباحثی همچون؛ ضرورت آمادگی در مخاطرات، انواع مخاطرات طبیعی نظیر، (سیل، زلزله،رانش زمین و گل ولای، زمستان سخت، تابستان طاقت فرسا، خشکسالی، گرمای شدید، آتش سوزی در طبیعت، طوفان تندری و رعد وبرق و .) و همچنین مخاطرات غیر طبیعی نظیر:(حوادث رانندگی، انفجارات تروریستی، ریزگردها و .) و نحوه مقابله با آن آشنا می شوند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا