دبيرکل اصولگرايان اصلاح طلب، اظهار داشت: با توجه به فضا و نظر به آرايش فعلي، رقابت در انتخابات آينده بين‌‏‌‏ احمدي‌‏نژاد و‌‏کروبي خواهد بود.

به گزارش ايلنا، در جلسه شب‌‏گذشته اعضاي هيات ‌‏رئيسه، ‌کميته‌‏هاي 15 گانه جبهه اصولگرايان اصلاح طلب‌‏که با حضور دبير‌‏کل اين تشکل و جمعي‌‏ از‌‏معاونين و مشاورين وي برگزار شد، دبيرخانه كميته‌هاي 15 گانه اين جبهه، افراد جديدي را براي حضور در انتخابات رياست جمهوري مطرح و اعلام کردند در صورت عدم تمايل آنها به كانديداتوري، براي روشن‌تر‌‏شدن فعاليت‌ها و تنظيم آرايش سياسي و انتخاباتي در كشور آن را اعلام رسمي کنند.

در بين اين اسامي غير از محمود احمدي‌نژاد و مهدي كروبي كه قبلا در دستور كار و بررسي جبهه قرار داشتند، افرادي از جمله؛ ناطق نوري، ولايتي، حداعادل، پورمحمدي و جهرمي نيز وجود دارد.

در ادامه ‌اين جلسه، سيدي ركني اعلام كرد: در هفته پيش رو براي همه افراد ذكر شده، نامه‌اي نوشته و تقديم آنان خواهد شد.

وي گفت: اصلاح‌طلبان در نهايت به آقاي كروبي خواهند رسيد و هيچ راهي جز اجماع بر سر آقاي كروبي نخواهند داشت. البته در شرايط فعلي كسي جز كروبي نخواهد توانست مورد اجماع اصلاح‌طلبان قرار بگيرد. در بين اصولگرايان نيز با توجه به پالس‌هاي موجود در فضا و آرايش سياسي كشور اجماع بر سر آقاي احمدي‌نژاد صورت خواهد گرفت، مگر اين‌كه اتفاقات جديدي رخ دهد يا افراد ديگري در بين اصولگرايان وارد عرصه ‌انتخابات شود؛ اگرچه دير شده است.

وي ادامه داد: لذا با توجه به فضا و نظر به آرايش فعلي، رقابت در انتخابات آينده بين دكتر احمدي‌نژاد و كروبي خواهد بود مگر اين‌كه همان‌طوري كه عرض كردم افراد ديگري آن هم با عزم جدي وارد عرصه‌انتخابات شوند كه اين احتمال نيز وجود خواهد داشت.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا