یزدفردا :استاندار یزد با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در قتل و عام مردم مظلوم غزه تاکید کرد: اسلام ناب محمدی(ص) ماندنی است و سنگر های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح و اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

به گزارش یزدفردا "محمدرضا فلاح زاده در جمع دانشجویان شرکت کننده در تجمع بر ضد جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه با بیان این که در طول تاریخ جنایتکاران اردوگاه باطل، تعداد کثیری از فرزندان پیامبر مکرم اسلام(ص) و پیروان پاک آنها را به شهادت رسانده اند گفت: امروز نیزجنایت پیشگان، زورگویان و گرگهای تاریخ در منطقه فلسطین و در برابر مسلمانان غزه صف آرایی کرده و مردان و زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون می کشند.
استاندار یزد با بیان این که دشمنان اسلام و کفار بدانند شهادت جزو فرهنگ ماست اظهار داشت: سختی کشیدن و ایثار و جانفشانی در راه خدا جز اصول اصلی فرهنگ تشییع و اسلام ناب محمدی(ص) است.
فلاح زاده با بیان این که دنیای استکبار به سرکردگی بوش جلاد و جنایتکار و رژیم پوشالی و غاصب صهیونیستی بدانند عزت و شرف انسانی همچنان پایدار و استوار خواهد ماند تاکید کرد:اسلام ناب همیشه ماندنی خواهد بود و سنگر های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح و اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.
استاندار یزد در پایان از آحاد مردم شهید پرور استان دعوت کرد تا در گردهمایی بزرگ مردمی «خاطره سبز حضور» که از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 12 دیماه در میدان امیر چقماق و به منظور گرامیداشت سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان یزد و تجلیل از حماسه حضور مردم شريف در استقبال از مقام ولایت و رهبری، محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مسلمانان مظلوم غزه و سوگواری و عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برگزار می شود حضور به هم رسانند.  

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا