سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خاتم از برگزاری جلسات متعدد با مدیران دستگاه‌های دولتی و نهادهای شهرستان به منظور معرفی و برگزاری شایسته هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، علی اسلامی، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خاتم در این خصوص گفت: در دیدارهای جداگانه‌ای با رئیس اداره آموزش و پرورش، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مسئول اتاق اصناف و رئیس شورای اسلامی شهرستان خاتم، بر برگزاری شایسته جشنواره رضوی در شهرستان خاتم تأکید شد.

وی افزود: در این دیدارهای جداگانه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز تعامل سازنده مجموعه تحت امر خود با کتابخانه‌ها به منظور مشارکت حداکثری مردم و کارکنان نهادهای دولتی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را ضروری دانستند.

اسلامی بیان داشت: در دیدار رئیس اداره آموزش پرورش خاتم، حبیب‌الله کاظمی‌نسب مطالعه کتاب را برای نهادی همچون آموزش و پرورش مهم و حیاتی عنوان کرد. وی جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ رضوی با رویکرد مطالعه و کتاب‌خوانی در بین مربیان و دانش آموزان دانست.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خاتم گفت: در دیدار با مجتبی آغاز، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز طرفین تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی را یکی از عوامل مهم در ارتقای فرهنگ کتابخوانی عنوان کردند.

وی همچنین با اشاره به دیدار خود با رئیس شورای اسلامی شهرستان خاتم گفت: در این دیدار، نقش مهم جشنواره کتابخوانی رضوی در ترغیب مردم به مطالعه و معرفی ائمه اطهار و سیره آن بزرگواران به قشرهای مختلف، موردتأکید قرار گرفت.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم همچنین از دیدارهای خود با مسئول اتاق اصناف شهرستان، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای و جمعی از مسئولان ورزشی خاتم خبر داد و گفت: در این دیدارها مراحل اجرایی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و منابع آن معرفی شد و مدیران این دستگاه‌ها نیز برای فراهم کردن زمینه شرکت کارکنان خود و خانواده‌های آنها در جشنواره، اعلام آمادگی کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا