یزد فردا به مناسبت هفته قوه قضاییه، امام جمعه ابرکوه ، رئیس دادگستری و رئیس بنیاد شهید شهرستان با مادر شهیدان حسین ، عبدالرحمن و محمد آدمی دیدار کردند .

 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی روز دوشنبه دراین دیدار با تجلیل از ایثار و فدارکاریهای خانواده شهیدان آدمی اظهار داشت: خانواده های شهدا مایه مباهات ملت ایران هستند .
وی افزود: به برکت خون مطهر شهدا و دعای خیر حضرت امام (ره) و شهدا و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری بخش اعظمی از اهداف و منویات و وصایای امام و شهدا به لطف خدا عملی شده است .
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا به جهان صادر شده و ملت ها با درک پیام انقلاب در صدد نجات خود از سلطه بیگانگان و دشمنان و حکّام سر سپرده آنان هستند.
در این دیدار که فرزندان و برادران شهیدان آدمی نیز حضور داشتند ، مادر شهیدان گفت: فرزندانم به لطف خدا به آرزویشان رسیدند ، چون همه مؤمن و معتقد به دین اسلام ، نظام و انقلاب و ولایت بودند.
وی افزود: به خاطر دارم که فرزند شهید محمد در سال های نخست پیروزی انقلاب که هنوز نماز جمعه در ابرکوه اقامه نمی شد او هر جمعه صرفاً برای شرکت در نماز جمعه به شیراز می رفت و درنماز عبادی سیاسی جمعه شرکت می کرد.
مادرشهیدان آدمی خاطرنشان کرد: مرحوم همسرم علی الکبر آدمی پدرشهیدان با اینکه مسن بود اما برای ادی تکلیف الهی نیز پا به پای فرزندانش برای دفع شّر دشمن بعثی در جبهه ها حضوری فعال داشت .
شهرستان ابرکوه 275 شهید ،33 آزاده و 560جانباز تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.
این شهر با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا