امام‌جمعه يزد: صداوسيما با معرفي پيامبر اسلام(ص) اخلاق جامعه را اصلاح كند



نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: صداوسيما مي‌تواند با معرفي سيره و اخلاق پيامبر اسلام(ص) در برنامه‌هاي توليدي، اخلاق جامعه را اصلاح نمايد.

به گزارش روز "حجت‌الاسلام والمسلمين محمدعلي صدوقي در ديدار با كاركنان شبكه استاني صدا و سيماي يزد، از اين رسانه ملي به عنوان دانشگاهي عمومي ياد كرد.

وي با يادآوري نقش صداوسيما در انتخابات گذشته‌رياست جمهوري، گفت: رسانه ملي بايد بگونه‌اي باشد كه هيچ گروه و تشكلي، احساس نكند كه نزديكي بيشتري به اين دستگاه دارد.

وي به حساسيت فعاليت در صداوسيما اشاره‌كرد و اضافه نمود: نظرات متفاوتي در مورد برنامه‌ها و استفاده از موسيقي در جامعه‌اسلامي وجود دارد اما بديهي است كه ملاك عمل، نظر و فتواي رهبر معظم انقلاب است.

مديركل شبكه استاني صدا و سيماي يزد نيز در اين ديدار، گفت: تلاش مي‌كنيم براي تحقق رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، سيره و روش پيامبر اعظم(ص) را در جامعه گسترس دهيم.

رضا علم‌الهدي افزود: شبكه‌آموزش، پارسال در اين استان راه‌اندازي شد و در صورت تخصيص اعتبار لازم، شبكه قرآني نيز طي ماههاي آينده راه‌اندازي خواهد شد.

وي اظهار داشت: براساس نظرسنجي انجام‌شده‪ ۸۴‬درصد مردم اين خطه، خبرهاي اين استان را از شبكه استاني يزد، پيگيري مي‌نمايند.

يزدفردا    

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا