یزدفردا:مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و ... فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.

MAGIX Vegas Pro نسخه ی جدید Vegas Movie Studio است که کمپانی Sony از این پس آن را به MAGIX واگذار نموده است.
این نرم افزار در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

Vegas Pro Screenshot 1 Vegas Pro Screenshot 2 Vegas Pro Screenshot 3

VEGAS Pro is your project companion from start to finish. Edit professional video and audio material in high resolution formats up to 4K. Discover workflow-optimized plug-ins for image stabilization, design dynamic titles and create custom DVDs and Blu-ray Discs. Experience a new type of creative freedom with VEGAS Pro.

Highlights:
- Intuitive drag & drop workflow
- Smart tools for upscaling footage to 4K and Ultra High Definition
- Perfect image stabilization with proDAD Mercalli V4
- Titler Pro Express from NewBlueFX
- NewBlueFX Looks
- HEVC file support and native ProRes format support
- DVD and Blu-ray Disc Authoring with VEGAS DVD Architect
- High DPI Support
- High Frame Rate (HFR) support

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Operating system: Microsoft® Windows 7 (64-bit), Windows 8 (64-bit) or Windows 10 (64-bit)
- Processor: 2 GHz (multicore or multiprocessor recommended for HD or stereoscopic 3D; 8 cores recommended for 4K)
- RAM: 4 GB RAM (8 GB recommended; 16 GB recommended for 4K)
- Hard drive space: 500 MB hard drive space for program installation; Solid-state disk (SSD) or high-speed multi-disk RAID for 4K media
- Graphics card: Supported NVIDIA®, AMD/ATI® or Intel® GPU with at least 512 MB of memory (1 GB recommended for 4K and GPU-accelerated video processing)

شرکت سازنده: MAGIX Software
حجم فایل: 445 مگابایت
تاریخ انتشار: 14:44 - 95/8/3
منبع: پی سی دانلود

راهنمای نصب

 

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

 

www.p30download.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا