یزدفردا:AVS Video Editor نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و رایت فایل های ویدئویی می باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد و شما می توانید توسط AVS Video Editor ویدئوهای خانگی خود را بسازید. این نرم افزار به تقسیم و حذف صحنه های غیر ضروری، چرخش فایل های ویدئویی می پردازد. این ابزار قابلیت وارد کردن از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل، دوبین های فیلمبرداری و ... را داشته و می توان به سادگی کار Capture فیلم ها را به آن واگذار نمود و منتظر ماند تا تصاویر از دوربین ها به سیستم های رایانه ای منتقل شود. وجود ده ها افکت با موضوعات مختلف، قابلیت رایت انواع سی دی و دی وی دی به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی قابل نمایش باشد، ساخت دی وی دی فیلم با کیفیت بالا، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر، پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل نظیر iPod ، PSP و انواع گوشی های موبایل از قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار AVS Video Editor:
- قابلیت ویرایش فیلم ها
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- رایت برروی سی دی یا دی وی دی با امکان اجرا برروی انواع پلیرهای خانگی
- ساخت دی وی دی فیلم
- قابلیت تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- وجود بیش از ۲۰۰ افکت در موضوعات مختلف
- پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- امکان Capture کردن فیلم ها از دوربین ها و یا سیستم های صوتی و تصویری
- ایجاد، ویرایش و آپلود کلیپ های ویدئویی خود از دستگاه های تلفن همراه و پخش کننده های قابل حمل، از جمله PSP سونی، اپل آی پاد، Archos DVR، تلفن همراه قادر به پخش ویدئو، دستگاه های پخش دی وی دی قابل حمل
- پشتیبانی از همه فرمت های ویدیویی
- ویرایش فایل های ویدئویی و رایت فیلم خود بر روی CD-R/RW
- قابلیت اضافه کردن ترک های صوتی
- و ...

AVS Video Editor Screenshot 1 AVS Video Editor Screenshot 2 AVS Video Editor Screenshot 3

AVS Video Editor will allow you to edit and burn video files.

Video editing becomes much easier. Create your own home video with AVS Video Editor. Join, split and delete unnecessary scenes, rotate video files.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Processor: Intel/AMD compatible at 2500 MHz or higher
- RAM: 1 GB or higher
- Sound: Windows compatible sound card
- CD recorder: for importing from CD and burning VCD/SVCD
- DVD recorder: for importing from DVD and creating Video DVD

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Online Media Technologies Ltd
قیمت: 59.00 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 142 مگابایت
راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

 

www.p30download.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا